• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Machinaal polijsten

Dennis84

Detailing chief
27 okt 2014
217
75
40
Sinds een paar dagen heb ik een DAP900 in huis. Aangezien ik aankomende week vakantie heb wilde ik graag aan de gang om wat te oefenen en dus wat ervaring op te doen.

Auto: Peugeot 307 zilver

Stappenplan:

1) Wassen met PB SS&S
2) Kleien
3) Colli Pre-Wax Cleaner #840
4) PB White Diamond
5) Collinite #845

Wil nog niet direct gaan voor grof lakherstel. Gaat me hoofdzakelijk om het oefenen met de machine.

Na wat meer ervaring wil ik mijn BMW onder handen gaan nemen :ja

Ik heb niet de mogelijkheid om overdekt te werk te gaan en zal het in de open lucht op mijn oprit moeten doen. Is dat verstandig met deze temperaturen?

Dank voor de snelle reactie!

Heb me inmiddels al behoorlijk ingelezen en zat filmpjes op YouTube bekeken:-)^

Handen beginnen te jeuken nu:ja.

Zal ook eens rondneuzen of er mooie locaties te huur zijn in omgeving Tiel!

Ja kan ook per paneel afwerken. Dus het paneel wassen, kleien, polijsten, glazen en waxen. Om maar een voor beeld te noemen. Je kan uiteraard bepaalde stappen weglaten.

Een partytent met zijwanden is ook vaak voldoende om je werk te kunnen doen. Werkt zo wel goed bij plotselinge regen, maar ook bij felle zon.
Er zijn vele typen en uitvoeringen, ook tweedehands, die de kop niet kosten.
Groet,
Jan

• Leuk
Reacties: Fai