• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mag je Collinite nr 845 aanbrengen bij lage temperaturen

boup

Detailing addict
21 dec 2018
97
65
Hallo,

Ik zou graag mijn wagen behandelen met Collinite 845.
Kan je dat aanbrengen buiten bij een temperatuur van +/- 3°.
Kan dat in de garage ook doen,maar ik doe dat liever buiten.
Meer licht en ook meer plaats om rond de wagen te gaan.
Ga het wel aanbrengen met een DAP polijstmachine (heb er 2 ook de mini)

Alvast bedankt

Oplossing
Ja 845 aanbrengen bij koud weer kan. In de zon is natuurlijk handiger, dan kan je gelijk afwerken.
Als je de garage wat op kan warmen is dat ook een optie. Doe je na een uurtje nog een uitpoetsrondje.
Warmte helpt de wax om te "drogen" anders heb je kans dat het later iets "zweet".
Dat is niet erg, gewoon een rondje met een doek en klaar (mits er ondertussen geen vuil op kwam)
ja dan moet ik naar het verjaardagfeestje van mijn kleindochter.
Ze zou het niet leuk vinden als de opa niet zou gaan ;)
Maar ik ga er eerst black hole van PoorBoys opzetten.
Maar moet alleen weten of het zou gaan met lage temperaturen

Ja 845 aanbrengen bij koud weer kan. In de zon is natuurlijk handiger, dan kan je gelijk afwerken.
Als je de garage wat op kan warmen is dat ook een optie. Doe je na een uurtje nog een uitpoetsrondje.
Warmte helpt de wax om te "drogen" anders heb je kans dat het later iets "zweet".
Dat is niet erg, gewoon een rondje met een doek en klaar (mits er ondertussen geen vuil op kwam)

• Leuk
Reacties: Tim
Oplossing