• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marcel ibiza Cupra2

Nostalgie ook voor mij!
In 1998 Cupra (eerste type overigens de cup2 kwam pas in 1999 en was heel weinig verschil) besteld in het zwart en 11,5 jaar gehad!
Ken hem van top tot teen!
Zag er mooi uit nog en nieuwe eigenaar heeft ongeluk gehad, helaas totall... maar ik was al blij met de TT inmiddels.
That's life...

Veel fun met deze Golf/polo homologatie ;-)

Thnx!

Van het weekend al even aan het knoeien geweest met de dap! veel eerder moeten aanschaffen..

Maar het is toch echt een Cupra2 denders :-"

http://i37.photobucket.com/albums/e78/seatstyle/DSC00273.jpg

Cupra2 is vanaf 1998 tot 1999, en maar een kort facelift model geweest qua interieur en wat andere kleine dingen.

Maar hier het resultaat van een middagje knutselen..

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ja klopt, zag het aan je bekleding..
Ik moest zelfs airco erbij kopen maar een deal kunnen maken en geen spijt daarvan gehad met een (ook) zwarte parelmoer metallic auto haha
dus nooit echt hoeven puffen!

Goed werk gedaan zie ik!

ps: zet er flatblades op, gaat prima! (Bosch of SWF laatste had ik)

Thnx..
airco zit er bij deze niet op helaas met dit weer, maar het raampje open werkt prima!
al met een zwart dak,zwarte hemel en dashboard zit je wel eens met klamme billetjes in de auto.

en die wissers en zo iets van dat komt wel een keer haha