• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MartijnGTI nieuw op het forum

MartijnGTI

Detailing rookie
8 sep 2010
10
0
Ik ben dus Martijn en na een clinic van Carclean net voor de zomer helemaal gek geworden van het poetsen. Ik ben in het bezit van een zwarte Golf 5 GTI, heb er helaas geen foto's van maar die volgen volgende week wel na het poetsen. Ik heb net een hele set binnengekregen met DAP en alle toebehoren dus ik ben erg benieuwd hoe het mij zal vergaan! Nu nog een dagje lekker weer en dan moet het glimmen helemaal goed komen :)

Bij deze, motorkap staat in de Natty's Paste Wax, voor de rest nog niets gedaan omdat het nogal waaide en er veel zand op de auto kwam.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom, mooie auto ! én mooie kleur, al is die niet erg dankbaar voor een 'echte' detailer, ikzelf heb ook een zwarte, daar zie je écht alles op hé .
Groetjes Mini.

zuidwest10 zei:
welkom op forum.cc.nl
gr Zuidwest10
p.s tsunami een bekende van je???

Dank je, nee, geen bekende maar ik zie dat hij wel héél dichtbij woont (aan de foto's die hij gepost heeft). Zal geen kilometer zijn :)

Ik ga het redelijk standaard houden, volgend voorjaar gaat er wel een tuning inkomen en de ongespoten delen laten spuiten. Dan vind ik het wel prima eigenlijk.

Beetje laat misschien, maar....Welkom!:-b

Mooie gti heb je zeg:cool . Had laatst de eer om in een Golf 6 GTI(met dsg) te mogen rijden, man dat is wel wat anders dan die suffe scenic die wij hebben. Dat ding ging zo hard, als je optrok.....weg:-b

Marijn zei:
Beetje laat misschien, maar....Welkom!:-b

Mooie gti heb je zeg:cool . Had laatst de eer om in een Golf 6 GTI(met dsg) te mogen rijden, man dat is wel wat anders dan die suffe scenic die wij hebben. Dat ding ging zo hard, als je optrok.....weg:-b

Heb je ook in de Golf 6 R gereden? Die rijdt ook geweldig.
Klinkt wel bijna hetzelfde als een 6 GTI, alleen de R heeft er geen soundgenerator voor nodig :-"

Nee alleen in een golf 6 gti, is van een oude vriend van me moeder, die was hier op bezoek en ik mocht met zijn auto mijn zus ophalen:jippie Ik had er geen moeite mee natuurlijk:lol