Mijn naam is al uit mijn nickname te halen en is dus Martin.
Ik kom uit Dordrecht en ben nu nog 45 jaar.
Werkzaam in de petrochemie in het botlek gebied in Rotterdam.
Ben eigenaar van een blauwe VW Passat H6 TDI variant uit 2003.
Hieraan zijn de nodige veranderingen al uitgevoerd.
Door een maatje van me ben ik geïnfecteerd met het poetsvirus.
Hij was er al even mee bezig maar ik ben nu ook alweer twee jaar bezig .
Samen met hem hebben we al de nodige auto’s gedaan en ook individueel hebben we een verscheidenheid aan auto’s gehad.
Op andere forums ( VW passat,autodetailing en voorheen Meguiars) is hierover nog wel wat te vinden.
Ik ben met Meguiars begonnen,en door middel van het lezen van andere forums en smaple producten uit te proberen zijn er meerdere merken in mijn assortiment gekomen. Veel ervaring opgedaan door het lezen van de verschillende forums. Daarnaast natuurlijk veel meer ervaring gekregen door het zelf te doen. Nu ben ik op het punt gekomen om de producten van Menzerna en Monello te gaan proberen. Ook via andere forums gelezen dat het carclean forum veel goede info hierover heeft.
Het leuke vindt ik dat ik tot nu toe nog geen haat en nijd heb gelezen tussen de verschillende forums. Ik hoop dat dit ook zo blijft. We zijn ten slotte allemaal liefhebbers van een mooi glimmertje.
Misschien hebben jullie nog vragen, dan lees ik dat wel.
Een aantal foto’s van mijn Passie zal ik later toevoegen.
Groeten en we zien elkaar misschien nog wel eens op een meeting.
Deel behandelt met Menzerna 3,5
Deel behandelt met Menzerna 2,5
Deel behandelt met Menzerna 1,5
Daarna de hele zijkant behandelt met Menzerna 1,5.Dit was voldoende om de swirls weg te krijgen.
Fijn spul die Menzerna.
Foto in het begin van aankoop.
Foto van nu.Buiten niet veel veranderd maar binnen wel.
Ik kom uit Dordrecht en ben nu nog 45 jaar.
Werkzaam in de petrochemie in het botlek gebied in Rotterdam.
Ben eigenaar van een blauwe VW Passat H6 TDI variant uit 2003.
Hieraan zijn de nodige veranderingen al uitgevoerd.
Door een maatje van me ben ik geïnfecteerd met het poetsvirus.
Hij was er al even mee bezig maar ik ben nu ook alweer twee jaar bezig .
Samen met hem hebben we al de nodige auto’s gedaan en ook individueel hebben we een verscheidenheid aan auto’s gehad.
Op andere forums ( VW passat,autodetailing en voorheen Meguiars) is hierover nog wel wat te vinden.
Ik ben met Meguiars begonnen,en door middel van het lezen van andere forums en smaple producten uit te proberen zijn er meerdere merken in mijn assortiment gekomen. Veel ervaring opgedaan door het lezen van de verschillende forums. Daarnaast natuurlijk veel meer ervaring gekregen door het zelf te doen. Nu ben ik op het punt gekomen om de producten van Menzerna en Monello te gaan proberen. Ook via andere forums gelezen dat het carclean forum veel goede info hierover heeft.
Het leuke vindt ik dat ik tot nu toe nog geen haat en nijd heb gelezen tussen de verschillende forums. Ik hoop dat dit ook zo blijft. We zijn ten slotte allemaal liefhebbers van een mooi glimmertje.
Misschien hebben jullie nog vragen, dan lees ik dat wel.
Een aantal foto’s van mijn Passie zal ik later toevoegen.
Groeten en we zien elkaar misschien nog wel eens op een meeting.
Deel behandelt met Menzerna 3,5
Deel behandelt met Menzerna 2,5
Deel behandelt met Menzerna 1,5
Daarna de hele zijkant behandelt met Menzerna 1,5.Dit was voldoende om de swirls weg te krijgen.
Fijn spul die Menzerna.
Foto in het begin van aankoop.
Foto van nu.Buiten niet veel veranderd maar binnen wel.