• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

maskeert black hole hele kleine steenslagputjes?

bmwhans

Detailing addict
13 mrt 2011
100
65
op mijn carbon zwarte bmw zitten hele kleine steenslag plekjes,zo klein dat ze niet bij te werken zijn,zou black hole dit maskeren?
of is er een ander produkt wat die plekjes opvult zodat het minder opvalt ?
gr hans
 
[grapjas modus]Ja dat werkt! Dik opvullen en niet meer afnemen.
[/grapjas modus]

Nee, dat vult hij niet op.
 
Wat ik heb gedaan is mijn voorkant van de motorkap ingesmeerd met van die motip polish op kleur. Gewoon heel dik opsmeren en laten drogen. Dan eraf poetsen en je steenslag putjes zijn gevuld en zijn gewoon weg. Daarna je favoriete wax erop en je zult verbaasd zijn hoelang dat blijft zitten. Helamaal als je geen bugspray gebruikt. Gaat erom dat je dat residu met die kleurstof in je putjes wrijft en doordat ze niet meer wit zijn totaal niet opvallen. Gewoon dikke laag en heelzachtjes uitsmeren of deppen.
Ik heb alleen de voorkant van mn motorkap gedaan en daarna in de wolfgang dgps gezet. Je ziet totaal geen verschil in waar je die motip gebruikt hebt alleen dat alle witte puntjes weg zijn.

Ik heb veel geprobeerd maar met een busje motip polish op kleur van 7 euro ofzo heb je het beste resultaat.
 
Plekjes zijn eigenlijk nooit te klein voor de kit.

Vul de pitjes op met een cocktailprikkertje en daarna kun je met de kit netjes aan de slag.