• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mat zwarte velgen

Joery

Detailing rookie
10 aug 2017
14
15
27
Hallo allemaal!

Paar weekjes terug ben ik druk bezig geweest met mijn velgen... die heb ik eerst geschuurd, toen een primer aangebracht, mat zwarte lak, 2k blanke lak mat. Resultaat mag er zijn! Nu is mijn vraag kan ik producten zoals iron x of non ferro gewoon gebruiken? En welke bescherming raden jullie aan ?
58B43549-7999-4F87-9C51-D1FD72F39A9E.jpeg
250D441B-F640-4651-A840-8C7479632B34.jpeg
 
Voor een langdurige bescherming is Gyeon Rim coating een aanrader.

En als ze eenmaal goed in de bescherming staan, hoef je niet perséaan de slag met allerlei (zure) velgen reinigers. Vaak volstaat het restant sopje waarmee je de auto hebt gewassen al om ze schoon te krijgen.

Ben je een echte kilometervreter, dan kun je af en toe best de Non-Ferro de-ironizer gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Joery
Voor een langdurige bescherming is Gyeon Rim coating een aanrader.

En als ze eenmaal goed in de bescherming staan, hoef je niet perséaan de slag met allerlei (zure) velgen reinigers. Vaak volstaat het restant sopje waarmee je de auto hebt gewassen al om ze schoon te krijgen.

Ben je een echte kilometervreter, dan kun je af en toe best de Non-Ferro de-ironizer gebruiken.

Oké super bedankt voor je informatie! Ik ga even er naar kijken en bestellen! En aanbrengen natuurlijk
 
Voor het aanbrengen van Rim is het overigens wel aan te raden dat je velgen niet gemonteerd zijn zodat je overal goed bij kan.
 
  • Leuk
Reactions: Joery