• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Matthijs hier!

Matthijs

Detailing rookie
29 jul 2008
263
0
Hallo iedereen.

Ik ben Matthijs Klaver, ben 15 jaar en woon in Emmen.
Ik heb eerst 3 maand bij BMW als autowasser heb gewerkt, hier heb ik in ieder geval de techniek geleerd, verder niks over lak, swirls enzo. Dacht altijd als ik swirls zag dat iemand met een schuurmachine op de auto had gezeten!:confused:
Daarna heb ik zo'n 6 maand bij een poetsbedrijf gewerkt.
Nu werk ik voor mezelf en dat vind ik het allerleukst. Ik heb ongeveer 3 auto's per maand om te poetsen en zo'n 10 om te wassen. Ik verdien echt veel geld hiermee voor mijn leeftijd en kan dus ook veel leuke dingen kopen en doen :)

Ik ben begonnen met wat standaard poetsmiddelen, daarna autoglym en een klein beetje Meguiar's, daarna grotendeels Meguiar's, maar ik ben nu toch weer overgestapt op Autoglym, omdat ik dit het allerfijnst vind werken!
Leuk om nog een forum over poetsen te hebben naast Autodetailing!


Groeten Matthijs
 
Welkom Mathijs! Misschien moet je beter niet zo open en bloot hier schrijven dat je veel geld verdient. Ik ken mensen, lees belastingdienst, die hier niet blij van worden. :grinning:
 
[mod]Let een beetje op hoofdletters, punten en komma's.[/mod]
Welkom, misschien moet je Poorboy's eens proberen.
 
Hey Matthijs, welkom op het forum, je hebt al veel ervaring zie ik,
Ongeveer op jouw leeftijd is Paul Dalton ook begonnen.
http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2006/may/01/andrewgilchrist.features11
 
Hey Matthijs,

Cool om te zien dat je al op zo'n vroege leeftijd met auto's bezig bent. Wat moet dat gaan geven als je een jaar of 20 bent en zelf een auto hebt? :D Veel plezier in ieder geval hier! ;)
 
Hoi Mark,

De mooiste auto die ik tot nu toe gepoetst heb is een BMW 645i.
Daarnaast een Audi TT, Golf 4, en deze week heb ik in de planning een Seat Toledo, Volkwsagen T4, Golf 1 Cabrio.


Groeten Matthijs
 
Welkom welkom,

Wat ontzettend gaaf dat je er zo veel plezier in hebt....
Ga zo door mijn zoon en je zult spinazie eten :D :D
 
Welkom Mathijs.
Dat is de juiste spirit, ben benieuwd naar je projecten en de foto's natuurlijk.