Ik miste enige luxe in mijn vorig project en ben het verlies van de Z4 amper te boven gekomen.
Het detailen van de schitterende 325i bracht het BMW virus weer helemaal boven en is op dit manier mijn meest verliesgevende detailproject geworden....
Ivo zat trouwens op het juiste spoor door "E46 cabrio" te roepen....:ja
Zelf een andere Z4 kopen wou ik echter niet, mede ook omdat we onze 2 hondjes vaak meenemen tijdens ritjes in het Limburgse heuvelland en de Eifel. Dan is zo'n tweezitter niet optimaal voor de medepassagier, ook al reed de auto echt geweldig.
Een E46 cabrio is dan de oplossing, om precies te zijn een M3 cabrio.
En zo vond ik dan een M3 Cabrio die optisch wel wat liefde kon gebruiken, en technisch goed in orde was. En omdat ie ook nog eens in mijn favoriete kleurstelling was (Remember de CRX Motegi?) was de Golf slachtoffer van dit verhaal.
Hier ten huize is besloten dat de M3 onze weekend auto wordt en ik dus door de week een of ander barrel mag gaan rijden... (Waar krijg je die stickers? "My other car is a BMW M3". ..)
Maar goed nu verder over de auto zelf.
De optielijst mag er zijn en bevat onder meer Harmon Kardon speakersysteem, navigatie professional, lederen stoelen, Individual interieurafwerking, draadloze autotelefoon en de originele 19 inch BMW EVO velgen.
De mods die gisteren al gedaan zijn:
- BMW M3 logo teruggeplaatst na het lokaal polijsten.
- Witte knipperlichten vervangen omdat ze behoorlijk verweerd waren
- Koplampglas gepolijst, 1 daarvan was behoorlijk dof.
- M3 modeljaar '04 lampen gemonteerd. (Umnitza's)
- Umnitza Angel eyes gemonteerd, exact dezelfde kleurstelling als de af-fabriek xenon.
- Carbonlook grille vervangen door een chromen exemplaar
- Uitlaatjes gewetsand, daarna gepolijst met Mother's alu polish
Ervoor:
Erna:
Op na de volgende update. x-]
Het detailen van de schitterende 325i bracht het BMW virus weer helemaal boven en is op dit manier mijn meest verliesgevende detailproject geworden....
Ivo zat trouwens op het juiste spoor door "E46 cabrio" te roepen....:ja
Zelf een andere Z4 kopen wou ik echter niet, mede ook omdat we onze 2 hondjes vaak meenemen tijdens ritjes in het Limburgse heuvelland en de Eifel. Dan is zo'n tweezitter niet optimaal voor de medepassagier, ook al reed de auto echt geweldig.
Een E46 cabrio is dan de oplossing, om precies te zijn een M3 cabrio.
En zo vond ik dan een M3 Cabrio die optisch wel wat liefde kon gebruiken, en technisch goed in orde was. En omdat ie ook nog eens in mijn favoriete kleurstelling was (Remember de CRX Motegi?) was de Golf slachtoffer van dit verhaal.
Hier ten huize is besloten dat de M3 onze weekend auto wordt en ik dus door de week een of ander barrel mag gaan rijden... (Waar krijg je die stickers? "My other car is a BMW M3". ..)
Maar goed nu verder over de auto zelf.
De optielijst mag er zijn en bevat onder meer Harmon Kardon speakersysteem, navigatie professional, lederen stoelen, Individual interieurafwerking, draadloze autotelefoon en de originele 19 inch BMW EVO velgen.
De mods die gisteren al gedaan zijn:
- BMW M3 logo teruggeplaatst na het lokaal polijsten.
- Witte knipperlichten vervangen omdat ze behoorlijk verweerd waren
- Koplampglas gepolijst, 1 daarvan was behoorlijk dof.
- M3 modeljaar '04 lampen gemonteerd. (Umnitza's)
- Umnitza Angel eyes gemonteerd, exact dezelfde kleurstelling als de af-fabriek xenon.
- Carbonlook grille vervangen door een chromen exemplaar
- Uitlaatjes gewetsand, daarna gepolijst met Mother's alu polish
Ervoor:
Erna:
Op na de volgende update. x-]