• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine's E46 M3 Cabrio Carbonschwarz (Bling am Ring - mei 2013)

Wat een goede keuze zeg, blijf dit model M3 een fantastische powercar vinden :cool: ! Nu hem helemaal in topstaat krijgen, ik ga het volgen :ja .
 
Mooie wagen:cool: Dat je er maar lang(er) plezier van mag hebben. Je mag ook wel eens een geluidsopname plaatsen. Zal wel een mooi geluid uit die vier kelken komen......
 
Ik vind het eerlijk gezegd niet gek dat je na een mooie Z4 van een (met alle respect) oude Golf cabrio met 1.8 toch weer de overstap naar een "serieuze" auto maakt. Dat wil zeggen qua uitstraling en paardekrachten maak je toch wel weer een gigantische stap voorwaarts.

Je kan altijd zeggen dat de Golf leuker was om te detailen en dat is misschien ook wel zo, maar ik zou het ook wel weten ...

Kortom : veel plezier met deze prachtige wagen ;)
 
Oeps, bijna ontmaskerd....;)

Maar je hebt gelijk nu ik ernaar kijk, ik had deze erbij moeten zetten, de krassen zaten op de deur én het spatbord erachter:

Foto erbij gezet.
 
Haal die andere foto's er anders even af en plaatst de juiste op die plek .... klopt het geheel wat meer en leest wat makkelijker
 
Vandaag me moe gemaakt op de eerste velg.

Zoals jullie in de volgende close-Up kunnen zien waren ze verweerd en was de blanke lak los aan het laten:

Foto velg links, dus ervoor:

F0D9EB0E-0EE0-4909-88A6-CA63C5038651-14735-00000F6A7FE60FCE.jpg

15DC9597-5F7A-4BE8-BE99-5811F8F68603-14735-00000F6A7BB3AFE7.jpg


Foto velg rechts, dus erna:
A072F758-A7EA-4565-8B5B-300279A1CFBE-14735-00000F6A838EF651.jpg

033B6F85-AE1A-4B47-A973-FAA8833EAD8C-14735-00000F6A775EEDA4.jpg



Stappen: blanke lak verwijderd met afbijt. Randen gevijld, daarna de velg geschuurd met p600,p1000,p2000 en daarna gepolijst met de rotary met mother's Alu Polish
 
Ziet er netjes uit!! Alleen nu kun wel elke week poesten om het zo te houden. Heb het ook zo gehad alleen met andere 19'' ben blij dat die ellende niet meer heb, wordt sneller dof dan kunt poetsen.
 
Soms schiet het poetsen van de eigen auto erbij in, dus ik ga ze wel nog sealen.

Waarmee moet ik nog even testen, ik denk niet dat C-quartz hiervoor geschikt is. (?)
 
McShine zei:
Soms schiet het poetsen van de eigen auto erbij in, dus ik ga ze wel nog sealen.

Waarmee moet ik nog even testen, ik denk niet dat C-quartz hiervoor geschikt is. (?)
2 lagen C-quartz gaat gewoon goed...
Eelco heeft het volgens mij ook gedaan ;)