• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

E46 M3 Carbonschwarz 2003 Protech weg, Gyeon er op!

Ik had vernomen dat je de E46 eruit ging doen?

Ik stel voor dat je mij mijn droomauto kosteloos ter beschikking stelt. Heb ik eindelijk een échte BMW! Je hebt binnenkort vast wel weer een M-meeting bij Ekris in Veenendaal, dus dan ben ik niet de beroerdste om je daar op te zoeken. De Mac is om de hoek, dus dan haal ik als symbolische betaling wel een McFlurry voor je.

Goed idee, toch? :p

Of... We ruilen gewoon! :D Er hoeft alleen maar een homokineet vervangen te worden, of eigenlijk twee, en that's it. (Vandaag de rempedaal sensor vervangen voor €9,20, dus dat scheelt je al aanzienlijk in de kosten)
 
@Quantoxx haha, als we weer bij Ekris komen doen we een rondje! Nee, de touring staat op de nominatie zolangszamerhand... vrouwlief gaat tzt voor een andere 320d (van E90 naar F31) en dan kan mijn touring er uit... dus leek een E92 M3 me wel wat:yum

@MrMarcos thanks! Ja, hij is bij de importeur in Luxemburg nieuw op een Koni set geleverd, tevens met een Eisenmann uitlaatsysteem van voor naar achter. Zowel de originele ophanging en uitlaat zitten er gelukkig wel bij, maar tot op heden stoor ik me niet aan de huidige setup. Als ik er dagelijks in zou rijden was dat een ander verhaal!
 
Prachtig gewoon. Blijft een droom van mij. De E46 zijn populaire M3's. Al blijf ik de huidige F80 zoveel mooier vinden.