• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine's E46 M3 Cabrio Carbonschwarz (Bling am Ring - mei 2013)

Mooie resultaten hoor! (zie het nu pas..)
En je bent van de straat haha

Golfje lekker daily/standaard laten gewoon zo goedkoop mogelijk mee rijden en gewoon netjes onderhouden/normale detail.
 
8-o dat wetsanden zou ik nooit zelf durven, het lijkt eerst alsof de hele motorkap zo naar de sloop kan.
Het eindresultaat ziet er echter wel weer heel erg netjes uit! :)^
 
McShine zei:
@Emiel Ja eerst opgevuld met lak.

:cool:

Super resultaat hoor, overige wetsand stukken hebben te maken met sinasappelhuid ofzo?

Mocht je een keer richting limburg noord komen kom gerust een bakkie doen hier, ben wel benieuwd naar de M3 :heart_eyes:
 
Thx Emiel, andersom geldt dat natuurlijk ook. Check je PM

Over die stukken die niet opgevuld zijn met lak, daar zat zware RDS, maar niet zo zwaar dat ik de grondlak zie. Door het afvlakken van de randen van die krassen worden ze veel minder zichtbaar, sterker nog je lichtbron moet dan op de kras zitten om ze te kunnen zien.
 
Plast-X van Meguiar's losgelaten op het navigatiescherm, er zaten nogal wat vegen en krassen in de coating:

3A3BE423-52E4-4F05-8BA2-C049E2BDDE8E-1915-000001BC0E313B42.jpg


Het grootste gedeelte gedaan met een foampadje, de hoekjes en randen met een microvezeldoek alwaar ik satéprikkers had ingewikkeld.


Erna:

D568D4B1-A076-426E-9AC3-DF677020A19A-1915-000001BC087CB2F0.jpg


En owh ja, de oplettende kijker zag het al, de Individual houtlijsten vond ik persoonlijk niet mooi dus heb ze gewrapt in carbon, met als voordeel dat het omkeerbaar is in tegenstelling tot spuiten.

3FD0B696-E482-4935-ABEA-B2D5343C1C12-1915-000001B8B7BD0804.jpg
 
Nee is geen touchscreen, maar ik heb sowieso echt geen tot weinig druk hoeven zetten.
 
8-()) @ het navigatiescherm. Ik had gedacht dat je alleen maar meer krassen zou maken. Ik verbaas me nog steeds soms wat men "opgelapt" krijgt!

Wat een verbetering die carbon wrap er om heen! netjes hoor.
 
Hoi Ralf,

wat leuk om te zien dat je het BMW virus nog te pakken hebt en wat een geweldige aanwinst heb je voor de deur staan!
Van harte gefeliciteerd.
Met veel plezier je foto's bekeken en je aanpak gelezen, blijft leerzaan :)

Grt, Jelmer.