• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine's E46 M3 Cabrio Carbonschwarz (Bling am Ring - mei 2013)

Z4;305297 zei:
Fijn dat hij zo goed bevalt Ralf!

\.

Ja ik had verwacht dat het een log aanvoelende auto zou zijn na de Z4, maar dat is helemaal niet zo. De heren van ///M hebben qua onderstel goed werk geleverd.:)^
 
Ik ga uiteindelijk toch weer terug naar mijn vertrouwde Raggtop. Waarom? Omdat ik van het weekend de stoffen kap heb gestofzuigd (pluizen willen nog wel eens plakken) en er hierdoor allemaal witte strepen in mijn kap kwamen. Strepen die duidelijk van de F&L afkomstig waren.

Dit heb ik met de Raggtop nog nooit gehad.

Komende vrijdag krijgt de wagen zijn eerste nieuwe voorruit, en verdwijnt de "2.000"km sticker dus meteen van de ruit. Gelukkig kon ik ook terecht bij de BMW dealer voor ruitvervanging,en was ik niet aangewezen op een leverancier die geen originele BMW ruit zou zetten.
 
Ik wil spatlappen!!!rofl



20121222_134155.jpg


M3-spoiler.....

20121222_134203.jpg

20121222_134209.jpg


(In de hoeken liet hij los, dus daar moet ik nog even nieuwe stootstripplak voor halen.)

Bij de dealert...

20121220_131105.jpg
 
Zeer beschaafd spoilertje het lijkt wel een gurneyflap.
(en tóch is BP er nog niet uit of een spoiler -eender welke- een auto nou mooier maakt of niet)
 
McShine;309014 zei:
Ik ga uiteindelijk toch weer terug naar mijn vertrouwde Raggtop. Waarom? Omdat ik van het weekend de stoffen kap heb gestofzuigd (pluizen willen nog wel eens plakken) en er hierdoor allemaal witte strepen in mijn kap kwamen. Strepen die duidelijk van de F&L afkomstig waren.

Misschien een ideetje om een pluizenroller te gebruiken? € 0,99 bij de Ikea
 
8. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.

:D
 
Bedankt voor het meedenken maar nee, die pluizenroller werkt niet goed genoeg. De duurzaamheid van de F&L valt me ook een beetje tegen, wellicht door de open structuur van de kap. Ik bestel meteen weer mijn geliefde Raggtop.:-b
 
Hoi Ralf, jammer dat de FL niet naar je zin is, gelukkig je auto des te meer :)

Zal als mijn ZZZZ uit haar winterslaap komt ook met de RT aan de slag gaan, thanks voor het delen van je ervaringen en een fijne 2e kerstdag en een zonnig en warm 2013!

Jelmer.
 
Vergelijkbaar in mijn ervaring (mits je de juiste 303 neemt....hahahaha) . De 303 is iets goedkoper geprijst, de Raggtop wordt weer aanbevolen door de meeste fabrikanten.
 
Ik erger me al sinds aanschaf op de krassen die bovenaan de voorruitstijl zich bevinden. De strip is echter zo smal dat ik niet goed weet hoe dit machinaal te behandelen? Enig advies?


20130105_122432.jpg

20130105_122350.jpg


Let even niet op de vettige ruit, de RainClear is aan het drogen.
 
Goed afplakken en dan de machine haaks er op? (Met de zijkant van de pad dus) of is dat geen mogelijke oplossing?
 
Ik heb al de uniball van Mother's maar die heb ik gebruikt voor de uitlaten en , hoe schoon ook, ga ik die niet gebruiken voor de lak. Ik ga het eerst eens proberen met veel tape en de kleine 3 inch pads, bedankt voor de raad.

Goede tips btw!