• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine's E46 M3 Cabrio Carbonschwarz (Bling am Ring - mei 2013)

Op het moment voor geen meter... Er ligt hier een behoorlijk pak sneeuw (10-15cm) en er komt nog wat bij volgens de voorspellingen
Theoretisch gezien zou je nu iets meer grip moeten hebben, maar dat DSC knopje laten we voorlopig maar aan...]d~^


De grille zit erin, geen opzienbaarlijk verschil recht van voren maar vanaf de zijkant des te meer. De OEM grille is pianolakzwart, met alleen een chromen biesje. De "nepper" was volledig chroom waardoor ik hem vanaf de zijkant niet kon waarderen. Ik heb het verschil proberen vast te leggen:

20130223_144022_zps27347b84.jpg

3413e6c5-72fd-4116-9c03-b630c3419847_zps2d32ac40.jpg


I've got something, and it goes thumping like this
OEM, OEM , OEM , baby...

:D
 
Zo leer ik de zomerwielen meer waarderen:-b ....


Maar inderdaad 17 inch, kleiner kon niet vanwege de remmerij...
 
Holy Sh*t. Want ze lijken echt reusachtig. Wel jammer zo, vind het namelijk altijd wel netjes als je leuke klauwen en schijfjes ziet. Zeker geperforeerde en wat grotere schijven, zoals bij de M3.
 
Nog 2 weekjes... Kun je weer kijken... :)

Zijn wel echte Dunlop SP Winter Sport M3 's.... Zie genoeg niet-M3's met die banden rijden.....w^^w
 
Wel een M3 hebben, maar geen setje winterbanden op lichtmetaal? :bad Kom op zeg, zo ziet het niet uit...

Moest je nu voor me rijden dan zou ik nog denken dat je zo'n kereltje bent dat zijn 318i heeft omgebouwd met een M3 bumperpartij. Tot je aan het stoplicht even optrekt natuurlijk, want dan kan ik stof happen :p
 
nicknameless;319792 zei:
Zwart spuiten of als we toch aan het doen zijn, een paar foute wieldoppen á la Halfords? :D

Het staat wel vreemd, steelies onder zo'n mooie wagen.


Zwart spuiten of wat ze tegenwoordig ook doen dat plastic-dip?
Denk dat de auto met zwart staal beter staat...

Verder staat ie er netjes bij :)^
 
Nuttige aanwinst die velgen Ralf. Zo hou je je sjieke velgen in de winter tenminste uit de buurt van die vieze pekel.
 
Spijker op zijn kop!:cool:

Daarnaast was hij de enkele keer dat ik gereden heb van de winter wel hééél erg listig...Dus ook nog eens veel veiliger, en daar ging het me om. Het betreft trouwens een originele BMW winterwielenset.

nicknameless;319792 zei:
Het staat wel vreemd, steelies onder zo'n mooie wagen.


Ben nog aan het denken over spatlappen...]d~^
 
Ziet er netjes uit ,^^ . Wel mooi dat ze beetje formaat hebben, maar die zilveren kleur... hmmm
 
Dan ben ik de enige die de zilveren stalen velgen mooier vind onder de bimmer dan zwarte, ik vind zwart zo triest staan doe er dan wieldoppen op denk ik zo, maar bij zilver is dat niet nodig.