• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine's Honda Civic CTR FN2'07 (31-07 detail update)

McShine

Detailing guru
Tester of Bling
28 nov 2009
2.113
115
46
A wet dream came true yesterday.......

Na wat proefritten met oa een Golf GTI en een Focus ST, ben ik weeral gevallen voor een oude liefde, Honda..

Een Civic FN2 Type R om precies te zijn..

Man wat is dat een heeerlijke toerenmachine. En die rev-limiter bij 8500tpm...:heart_eyes:

In dit topic zal ik stap voor sta de detailwerkzaamheden laten zien..

Te beginnen met de achterlichten, man, wat zijn die bekrast....

Before's:

d38501f7-1.webp

44511be8.webp

Afters (Zit nog beetje polijstresidu op, dat zag ik pas op de foto trouwens...)

9f3ff72b.webp

9a45ca1e.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er netjes uit Ralf!....Ik ben zelf een vw man, dus zou voor de gti gegaan zijn, maar eerlijk is eerlijk,.dit ziet er ook lekker racy uit! Zie uit naar een volledige show-off!

@Snitser Heb zelf ook altijd VW gereden, maar de echte sensatie miste ik wel in de GTI, het rijdt gewoon niet speciaal genoeg, te weinig emotie, te smooth. Dit is meer hardcore... (Waar is mijn aussie en mijn covello ook alweer???) ;)

Het zijn idd heerlijke wagens..
2 kameraden van mij hebben ook een FN2 Type r :) Een grijze en een witte met witte velgen..

Alle 2 een andere airbox (BRUUUUUUUUUUT geluid) !! Testbank gemeten 215pk :)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, een bijzondere machine!:-)^

Zo te zien ook nog een prima beading op je Swift;)

Eelco zei:
Zo te zien ook nog een prima beading op je Swift;)

Ja inderdaad, de Cquartz laag is inmiddels al 4,5 maanden oud, de Fuzion laag zo'n 2 maanden. Tis net een kunstwerk nu... :)

f2680064.webp

d5fd79b8.webp

Proefritfoto's van de CTR:

8a6ad109.webp

6914ed7e.webp

18bda4c5.webp

Supergaaf apparaat! Honda's zijn verschrikkelijk fijne machine's en zeker een Type R!

Veel plezier ermee! En houd ons op de hoogte van de detail werkzaamheden. (slecht weer nu)

Mooie auto Ralf .
En resultaat van de lampen toppie:-)^
Wat grappig te lezen heb voor de zelfde dilemma gestaan maar bij mij is het de GTI geworden:-d.

Prachtige wagen zeg, heerlijk die V-Tec motoren. Ik haal trouwens 8000tpm, ook niet verkeerd. Mooi resultaat behaald op de lampen! Vind dit type Civic een erg mooie wagen, snap niet dat deze wagens bijna niet verkopen. Prachtig model!

@Paulus De meeste vinden dit model mooier dan de hybride sedan, maar ja deze is allesbehalve wegenbelastingvrij.... De hele verkooptop 10 is tegenwoordig A-label, daarom nog maar even genieten van onze hoogtoerige machientjes, voordat we allemaal aan de zetpil moeten...:lol