• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine's Honda Civic CTR FN2'07 (31-07 detail update)

Tja, jammer dat ik niet echt kan doorwerken, het weer leent zich daar niet voor helaas.... Vanmiddag weer verder met Mezzo op wit (extra pass).... :)

Wat is het toch een super mooie wagen!!

Jammer dat ie door meneer Clarckson zo wordt afgekraakt in vergelijking met zijn voorganger.

Ik heb die herhaling ook gisteren gezien....:lol

Mijnheer Clarkson is alleen maar geinteresseerd in hardcore speeltjes..Hoe meer hardcore en hoe minder luxe hoe beter, maar ja dat krijg je er van als je niet meer kunt bedienen dan alleen het gas en rempedaal... Op Civicinfo.com is er niet 1 eigenaar te vinden die spijt heeft van de switch van EP3 naar FN2. En er zijn er genoeg die de switch hebben gemaakt.

Als hardcore alternatief kun je kiezen voor een Mugen M20, dat is een beest á la Focus RS500. Stapje eronder vind je de Mugen 200, maar ook die wordt vooralsnog alleen in Engeland geleverd.

Ik vind de nieuwe in ieder geval 100x mooier dan de oude. Heb in beide niet gereden dus kan geen oordeel geven. Maar die van jou is wel super mooi!!!

Surfingwizzkid zei:
Niks mis met importeren, ik zit zelf ook regelmatig te kijken op de site van pistonheads in de UK :-b

Helemaal niet... Heb er genoeg geimporteerd en geexporteerd, maar dat stuur aan de linkerkant is wel een domper... Maar wat een prijzen daar, voor 20k pond heb je een al gloednieuwe Type-R...... 8-())

Mooie wagen!

en top ook dat je dat wetsanding zelf gedaan hebt, weet niet of ik dat zo zou durven!

Ben zelf ook van plan om over een tijd een auto te importeren, uit Duitsland dan wel.