• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MDP is back!

MDP

Detailing chief
25 jan 2009
197
85
44
Tsja, waar begin je, als je 39 bent en je moet jezelf voorstellen? Het geluk is dat ik niet helemaal nieuw ben. In mijn jonge jaren fervent Alfa-liefhebber maar sinds ik kilometers moet vreten, zit Alfa-rijden er al een tijd niet meer in. Na de MiTo nog een Captur gereden, begin dit jaar een oersaaie maar degelijke zilvergrijze Focus (2017) en sinds vandaag in het bezit van een fonkelnieuwe A3 S-line. De hoogste tijd om mijn poetsverslaving op te pakken!

Na wit en muisgrijs gekozen voor een lakkleur wat schreeuwt om een diepe 'wetlook': Daytonagrey! Ben erg benieuwd naar jullie adviezen om de lak goed te onderhouden. In het verleden goede ervaringen met blackhole, ik zag dat het assortiment is verbreed en producten als Dark Matter Show zijn toegevoegd. Ben benieuwd naar de ervaringen! En omdat pics meer zeggen dat duizend woorden:

2ahduhf.jpg

2cdbn03.jpg
 
Even een subtiel kickje, ik heb jaren leasers gereden en dan poets je toch anders. Begrijp me niet verkeerd, mijn Audi was na 3 jaar nog in showroom-staat toen ik de auto wegdeed, elke week gewassen, vaak gewaxt en veel tijd gestoken in het poetsen maar niet meer op het niveau als daarvoor. Nu ik weer zelf mijn auto mag betalen wil ik dat oppakken en weer starten met polijsten! Vandaar deze subtiele kick. Bloed kruipt waar het niet gaan kan!