• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MDP | MINI | Cooper | Dalston

MDP

Detailing chief
25 jan 2009
197
85
44
Hierbij mijn MINI. Een jaar geleden gekocht. Eerste eigenaar was de dealer dus er zijn flink wat opties aangevinkt. Ondanks dat de MINI wordt gezien als een liefhebber-auto zat er toch wat schade op zo links en rechts. Hoofdzakelijk krassen die je eruit kunt polijsten en schade door vogelpoep op het dak. Dus heb ik besloten op dit jaar mijn oude hobby weer op te pakken en de MINI fabrieksnieuw (MUHAHAHA!!) te maken!!

Hoe de auto er voor de winter bijstond na een poets- clay, en glaze- en waxbeurt:

MINI-1.jpg

MINI-2.jpg

MINI-3.jpg

MINI-4.jpg

MINI-5.jpg

MINI-6.jpg

MINI-7.jpg

MINI-8.jpg

MINI-9.jpg

MINI-10.jpg


Gebruikte producten: Poorboys White Diamond en Collinite Liquid Insulator Wax No. 845.
 
Grootste uitdaging is het onderhouden van het kunststof. De auto is pas 2 jaar oud en het kunststof wordt snel wit. Alsof er eerder iets op is aangebracht wat er niet op hoort. Na de winter eens losgaan met de Poorboys Trim Restorer. Deze is bijna op dus ik ga op zoek naar wat nieuws.
 
Daar mag je mij wel over informeren. Ik wil de MINI sowieso polijsten. Ik zal komend weekend eens een stappenplan maken waar mensen op kunnen schieten.
 
Zal ik doen voordat ik zelf aan de slag ga. Lijkt me wel zo efficiënt. Heb je een tip waar ik kan kijken? Zo kan ik direct mijn boodschappenlijst aanvullen.