• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Me ook maar eens voorstellen...

-Vanquish-

Detailing addict
1 jul 2008
698
65
Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik het forum hier ontdekt en al veel zitten lezen. Ik vond de webshop al heel erg aantrekkelijk, maar heb nog niets via deze site besteld.
Ik ben er nu wel van overtuigd dat mijn volgende bestelling langs hier besteld gaat worden, zeker na al de positieve commentaren die ik hier op het forum lees!
Me eventjes voorstellen... ben van België, 22 jaar en ik rijd met een Golf 4. Foto's heb ik momenteel niet bij de hand, zal daar binnenkort eens werk van maken.
Heb me altijd al geïnteresseerd in auto's poetsen, maar het laatste jaar ging het van kwaad naar erger en ben nu onlangs begonnen met machinaal te werken.
Ik zit nog met een overvloed aan vragen, maar vooral met een gebrek aan ervaring :schaam
Wegens tijdgebrek kan ik maar in kleine stukjes aan men wagen werken, maar het blijft tenslotte maar een leuke hobby voor mij.
Zo, nu ik me voorgesteld heb kan ik stilaan mijn vragen op jullie afvuren in de andere topics, maar wou me toch eerst eventjes voorstellen...
 
Welkom ik ben trouwens de ppatrick van belgische forum dus kende u al er leuk dat er steeds meer mensen komen.
 
welkom, heb van de week m'n auto machinaal gedaan maar had ook vrij
die van m'n ouders ga ik ook stap voor stap doen, moet te doen zijn
 
Bedankt voor de reacties allemaal. Foto's zullen zeker nog komen, fototoestel is opgeladen, nu nog wachten op goed weer!
(oh ja, het is maar een standaard golfje en hij is zo basis als hij maar kan zijn, dus verwacht er niet te veel van hé ;) )
 
Welkom op het forum!

Je hoeft echt geen auto boven de 20.000 te hebben hoor of een zwaar gepimpte bolide.
Misschien heb je weleens de nare ervaring gehad op andere fora dat je dan niet mee telt.
Maar dat is hier absoluut niet het geval.
Dus uploaden die foto's. ;)
 
Joost zei:
Welkom op het forum!

Je hoeft echt geen auto boven de 20.000 te hebben hoor of een zwaar gepimpte bolide.
Misschien heb je weleens de nare ervaring gehad op andere fora dat je dan niet mee telt.
Maar dat is hier absoluut niet het geval.
Dus uploaden die foto's. ;)

hier moeten ze glimmen :D
 
Welkom op het leukste detailingforum van de Benelux! :grinning:


En die webshop kan ik je van harte aanraden! Goed advies en snelle service! :ja
 
Welkom -Vanquish-

Heel veel plezier en leerzame uurtjes (eventjes op het forum kijken zit er niet in, is mijn ervaring: dit is de juiste plek om een heleboel kennis op te doen) op dit glanzende forum.

Typhoon
 
Ik zit nog met een paar vraagjes over het machinaal poetsen, waar kan ik die best stellen?
Is er ergens een plaats op dit forum voor de "help-vragen"? :schaam
Of is het best dat ik een topcje open onder de projecten? Dan kunnen jullie ineens de progressie volgen ook.
 
Als het gaat over machinaal werken met een bepaald product kun je het in de productcategorie plaatsen, heb je vragen over het apparaat kun je het onder 'apparaten en accessoires' plaatsen.

Maar als je met een project begint (met foto's) dan kun je daar gaandeweg ook vragen stellen.
 
Voila, vandaag mooi weertje buiten, van de kans geprofiteerd men golfje nog eens te wassen en snel een fototje gemaakt.
Ik had meer foto's gemaakt maar die zijn vrij hard mislukt.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Ook vandaag onze hogedrukreiniger eens vanonder een dikke laag stof gehaald. Dat ding is meer dan 10 jaar oud en staat al enkele jaren in de garage te rusten.
Ik herinnerde me plots dat je die ook een mengsel van water en shampoo kan laten spuiten.
Ik hoopte dus dat ik iets van schuim zou krijgen. Mijn verwachtingen waren wel heel laag, maar tot mijn verbazing produceerde het best wat schuim.
Ik ga me zeker eens een busje super snow foam bestellen en zien wat dat gaat geven.
Leuk was het in ieder geval wel :grinning:
Ik zie me daar in de toekomst bijvoorbeeld zeker de insecten mee losweken alvorens aan het echte wassen te beginnen.
 
Mooie Golf!

Ik heb ook zo'n reservoir op m'n Kärcher, het gaat wel met foam, maar het resultaat met de foamgun is toch véél spectaculairder hoor. Zo'n ding moet je eigenlijk gewoon hebben. Alleen al vanwege de fun factor! :grinning: (Dat het ook nog veilig en praktisch is is leuk meegenomen). ;)
 
Sven S8 zei:
Mooie Golf!

Ik heb ook zo'n reservoir op m'n Kärcher, het gaat wel met foam, maar het resultaat met de foamgun is toch véél spectaculairder hoor. Zo'n ding moet je eigenlijk gewoon hebben. Alleen al vanwege de fun factor! :grinning: (Dat het ook nog veilig en praktisch is is leuk meegenomen). ;)

Jep, dat besef ik wel. Zo'n foamgun staat dan ook op men verlanglijstje, maar nog niet voor direct. Daarom dat ik het wel leuk vind dat ik nu toch ook al wat kan "spelen" met het gerief dat ik in huis heb.
Foamgun mag wel onder de kerstboom, kan ik er direct al het strooizout mee wegfoamen :grinning:
 
nick22 zei:
jou wagen ziet er erg strak uit hoor!!
mijn complimenten

Thanks! Op de foto is eigenlijk enkel nog maar de motorkap grondig onder handen genomen. Ik denk dat de wagen in zijn geheel nog een veel diepere glans kan krijgen.