Oh My God 8-())
Zou ik er al niet eens van kunnen dromen om überhaupt een medaille te krijgen .... staan er ineens 3
Ben even van mijn stoeltje af gevallen.
Zoals ik al eerder aangaf, ben slechts een doorgeefluik; alle info die ik doorspeel heb ik zelf niet verzonnen
maar krijg ik door van jullie allemaal !
Om die reden alleen al wil ik iedereen bedanken voor zijn / haar inzet.
Als je ziet hoeveel handen er worden uitgereikt, of het nu digitaal is of in levende lijve, dan mogen we denk ik wel
met zijn allen trots zijn.
Zelf vind ik het niet alleen een leuke hobby om te doen en om te delen, het blijft zéér interessant omdat de detailingmarkt
in beweging blijft en je daardoor elke keer geprikkeld wordt.
Ik wil namens deze weg CC ook zéér hartelijk danken voor dit gebaar, Tim gaf het ook al aan er zijn zoveel nuttige mensen aanwezig
en dat o.a. ik er ook zo uit wordt gepikt verblijd mij zeer ! ! !
Zou ik er al niet eens van kunnen dromen om überhaupt een medaille te krijgen .... staan er ineens 3
Ben even van mijn stoeltje af gevallen.
Zoals ik al eerder aangaf, ben slechts een doorgeefluik; alle info die ik doorspeel heb ik zelf niet verzonnen
maar krijg ik door van jullie allemaal !
Om die reden alleen al wil ik iedereen bedanken voor zijn / haar inzet.
Als je ziet hoeveel handen er worden uitgereikt, of het nu digitaal is of in levende lijve, dan mogen we denk ik wel
met zijn allen trots zijn.
Zelf vind ik het niet alleen een leuke hobby om te doen en om te delen, het blijft zéér interessant omdat de detailingmarkt
in beweging blijft en je daardoor elke keer geprikkeld wordt.
Ik wil namens deze weg CC ook zéér hartelijk danken voor dit gebaar, Tim gaf het ook al aan er zijn zoveel nuttige mensen aanwezig
en dat o.a. ik er ook zo uit wordt gepikt verblijd mij zeer ! ! !