• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Oh My God 8-())
Zou ik er al niet eens van kunnen dromen om überhaupt een medaille te krijgen .... staan er ineens 3 :jippie
Ben even van mijn stoeltje af gevallen.

Zoals ik al eerder aangaf, ben slechts een doorgeefluik; alle info die ik doorspeel heb ik zelf niet verzonnen
maar krijg ik door van jullie allemaal !

Om die reden alleen al wil ik iedereen bedanken voor zijn / haar inzet.

Als je ziet hoeveel handen er worden uitgereikt, of het nu digitaal is of in levende lijve, dan mogen we denk ik wel
met zijn allen trots zijn.

Zelf vind ik het niet alleen een leuke hobby om te doen en om te delen, het blijft zéér interessant omdat de detailingmarkt
in beweging blijft en je daardoor elke keer geprikkeld wordt.

Ik wil namens deze weg CC ook zéér hartelijk danken voor dit gebaar, Tim gaf het ook al aan er zijn zoveel nuttige mensen aanwezig
en dat o.a. ik er ook zo uit wordt gepikt verblijd mij zeer ! ! !

Gefeli mk-us.. Wel verdiend, ik kwam eigenlijk in dit draadje om jouw naam te +1-en.. zie ik dat je er al 3 hebt.

Maar goed, genoeg voor jou dus.. :-b Bij deze stel ik dus voor: Paulus de Boskabouter. Die naam kom ik regelmatig tegen in de berichten die ik lees. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik vaak stiekem naar Paulus z'n Audi gluur..

Proficiat mk-us :ja

Trouwens de links die je daar als onderschrift hebt zijn heel handig! Zo weet elke beginneling hier zijn weg wat te vinden op het forum :-)^

Dank jullie allen !
@Vampire, aangezien ik toch vrijwel over wel langs huppel leek mij dit wel een handige zet :)

Hé krijg nou wat! Ik heb ook een medaille gescoort. Had er geen idee van dat ik in de "race" zat voor een medaille voor hulpvaardigheid. Leuk hoor, ben er trots op!!

Met jouw inzet en overduidelijke en uitgebreide stappenplan heb je een boel mensen verblijd, dus gefeliciteerd het is je gegund !

Dibbuz zei:
Aan de ene kant vind ik het erg leuk (ook om te hebben natuurlijk) maar ik kan me voorstellen dat als iemand zijn best doet en niemand draagt hem voor en hij krijgt geeneen dat hij/zij teleurgesteld is.

Ook is het moeilijk om het bij te houden, niet voor 1 week of 1 maand maar jaar in en jaar uit. Nu is het leuk en is iedereen geinteresseerd maar over een half jaar?
Sterft het dan een stille dood?

De mensen met de juiste kennis en bedoelingen haal je er inderdaad zo uit, daar ben ik het zeker mee eens met Tha Bird :-)^

haha heerlijk,

dan denk ik dat als er een medaille voor dummy's is dat mijn beeldscherm te klein is..........:lol

Dibbuz schreef:

"Ook is het moeilijk om het bij te houden, niet voor 1 week of 1 maand maar jaar in en jaar uit. Nu is het leuk en is iedereen geinteresseerd maar over een half jaar?
Sterft het dan een stille dood? "

ik denk dat de meesten hier al lang verslaafd zijn aan het forum....en dat hun bijdragen niet zo snel zullen uitsterven:-"

ik heb aan den lijve kunnen ondervinden dat ervaren spons gebruikers hier uitgroeien tot goede detailers.

en dat allemaal te danken aan het forum en uiteraard de bijdragen die de forumleden leveren.

medaille of niet...de bijdragen blijven bestaan.
en elkaar helpen doe je vanuit je natuur, niet voor een medaille.

dat mensen een extra waardering krijgen, vind ik typerend voor het CC-forum en draagt zeker bij tot de juiste sfeer.

wanneer iemand een goede review schrijft of hulpvaardig is mag dat best gewaardeerd worden. we worden in onze maatschappij maar al te vaak afgerekend op de dingen die we verkeerd doen.

Tot mijn grote blijdschap zie ik net achter mijn naam ook een medaile staan :jippie
Ik wil graag namens deze weg CC en iedereen die mij heeft genomineerd zéér hartelijk bedanken voor dit gebaar.

Ga nu even stil in een hoekje zitten genieten :schaam

Gr. Arjan

Toch een klein puntje voor aandacht?
Ik zie dat sommige 3 medailles hebben in gradaties van hulpvaardigheid.
Is het niet slimmer/overzichtelijker om gewoon 1 medaille in de hoogste gradatie dat je beland ben?

Voor mij hoeft zo een medaille niet.
Respect voor de detailers die hier stil en zonder veel poehaa de collega poetsers helpen....

Ik heb er ook gekregen zie ik net pas.
Waarvoor dank trouwens.
Maar met of zonder, de liefde voor de hobby blijft ongewijzigd en de inzet blijft aanwezig.

Ik vind dit een zeer goed idee, het geeft je extra gevoel van waardering:-)^ . @Focusio: stel dat jij uw werk heel goed doet, en altijd voor iedereen klaar staat, en ge krijgt nooit is een schouderklopke van uw baas enof collega's ???? ale ja ,,, ik zou het toch echt op prijs stellen is een schouderklopke te krijgen ..........:jippie

Focusio zei:
Voor mij hoeft zo een medaille niet.
Respect voor de detailers die hier stil en zonder veel poehaa de collega poetsers helpen....
Ik denk dat met mijn ervaring een medaille nog wel een jaartje of 10 kan wachten, maar ik zou het persoonlijk wel leuk vinden ;-)

maar wat is "veel poehaa' dan als ik vragen mag....

imo is het een van eerste forums waar ik zit waar ik geen afkraken tegenkom, of kijk mij eens beter zijn dan de rest, mijn auto is duurder als de jouwe enz enz
iedereen doet hier wat hij of zij (de ervaren detailers) kan en geeft dat juist goed en uitgebreid over op een minder ervaren detailer

dat is imo zeker poehaa, maar juist erg behulpzaam :cool