• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Even een 'upje': B.K. >>> gulden tips, goede inzet, test veel uit, en niet beroerd om zéér schappelijke verkoopprijzen te hanteren in het alom bekende gedeelte !
Edit: hij is ook zeker niet te beroerd om de handen uit te steken om een mede detailer te helpen als hij / zij even tijd / gelegenheid te kort heeft

+1
als havana een topic plaatst in de show of roep ik vaak zelfs even de vrouw erbij!!

en dat wilt heeeel wat zeggen.:jippie

De reviews van Havanna zijn idd altijd een feest om te lezen. Meestal als ik een nieuwe review van Havanna zie, dan pak ik eerst een bakkie koffie en ga ik er even rustig voor zitten. Wat mij betreft een hele dikke vette medaille voor Havanna.

Vindt dat Koen ( The VolvoBoy ) wel een medaille verdient.

Zo een jonge leeftijd en dan al zo goed bezig , eerst alles handmatig en nu met z`n Dap.Maakt ook altijd mooie verslagen:-)^

+1 voor koen (volvoboy) , als iemand het verdient .....(wil z'n collectie wel eens zien over een jaartje of 5 , denk dat het dan ondertussen op zn detailspullen moet slapen omdat hij het anders niet kan bergen whahahahaha

Ik wil graag RogierV12 nomineren voor een medaille! Plaatst goede reviews en show offs.

The VolvoBoy wil ik ook graag nomineren voor een medaille voor zijn show offs.

Bartezzz is regelmatig behulpzaam, net als WouterB, Hans (RedCat) zijn medaille mag worden geupgraded naar zilver!

Ik denk zelf dat de meeste mensen die hier posten nuttige dingen te melden hebben, en iedereen hier continu van elkaar leert, de een wat meer dan de ander. Ik kan dan ook niet specifiek mensen aanwijzen die een medaille verdienen of niet...

Ik hoef geen medailles, heb er al genoeg echte verdiend in mijn vorige carriere :)_[]

Inderdaad heel moeilijk om mensen te nomineren.. Soms komt de meest waardevolle hulp uit onverwachte hoek.. Uiteindelijk hebben we hier met zijn allen gewoon een geweldig forum met gigantisch veel kennis! Dat is volgens mij het voornaamste!
Wat me wel opvalt zijn de persoonlijke gebaren die hier onderling gedaan worden. Zoals het bestek van mk-us, de waardebon voor the VolvoBoy etc... Super, nog nooit een forum gezien waar zoveel persoonlijk voor anderen werd gedaan!

+1

Voordeel van dit forum is dat het mensen trekt die bereid zijn iets meer te doen met hun auto
Daardoor heb je niet de #2%^$types die alleen maar registreren omdat ze geen garage willen betalen (zoals bij een merkenforum)
En gelukkig blaffen we elkaar hier niet af als we iets niet zo mooi vinden. Ieder zijn ding.

Hans