Hallo allemaal Ik ben in het bezit van een rode Seat leon uit 2005 welke een week of 6 geleden compleet machinaal is aangepakt en voor 99% swirl en kras vrij is.
Auto is toen behandeld met de volgende producten:
Monello inizio
Monello mezzo
Monello finale
Pb black hole
Pb exp ( 24 uur laten uitdampen )
2 lagen dodo orange crush
Sinds die tijd is de auto wekelijks met de hand gewassen en veelal binnen gestaan. Nu is er aanstaand weekend mivw meeting en willen we en er uiteraard weer netjes bij zetten, alleen twijfel ik hoe te werk te gaan.
Uiteraard netjes wassen en licht kleien waar nodig
Ik heb de volgende producten tot mijn beschikking:
-Pb exp
-Pb black hole
-megs m7
-gc black light
-dodo juice orange crush
-gc Peter 53
-collinite 915
-megs m16 mirror glaze
-verschillende quick detailers en spray waxen
Graag zou ik eens de gc black light proberen met daar over bijvoorbeeld 2 lagen wax. ik vind het geen probleem om nieuwe producten aan te schaffen, vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen
Wat denken jullie wat ik het beste kan doen om de mooiste glans te behalen, standtijd is in dit geval niet erg van toepassing. Alvast bedankt!
edit, post aangepast, mijn ipad maakte er 1 lang verhaal van, niet zo fijn om te lezen
Auto is toen behandeld met de volgende producten:
Monello inizio
Monello mezzo
Monello finale
Pb black hole
Pb exp ( 24 uur laten uitdampen )
2 lagen dodo orange crush
Sinds die tijd is de auto wekelijks met de hand gewassen en veelal binnen gestaan. Nu is er aanstaand weekend mivw meeting en willen we en er uiteraard weer netjes bij zetten, alleen twijfel ik hoe te werk te gaan.
Uiteraard netjes wassen en licht kleien waar nodig
Ik heb de volgende producten tot mijn beschikking:
-Pb exp
-Pb black hole
-megs m7
-gc black light
-dodo juice orange crush
-gc Peter 53
-collinite 915
-megs m16 mirror glaze
-verschillende quick detailers en spray waxen
Graag zou ik eens de gc black light proberen met daar over bijvoorbeeld 2 lagen wax. ik vind het geen probleem om nieuwe producten aan te schaffen, vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen
Wat denken jullie wat ik het beste kan doen om de mooiste glans te behalen, standtijd is in dit geval niet erg van toepassing. Alvast bedankt!
edit, post aangepast, mijn ipad maakte er 1 lang verhaal van, niet zo fijn om te lezen