• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meeting regio Zoetermeer

T

teertsniam

Guest
Ik wil even kijken of er genoeg gegadigden zijn voor een meeting voor detailers uit de Regio Zoetermeer. Als er genoeg gegadigden zijn wil ik een meeting organiseren. Locatie is reeds beschikbaar. Ik had zelf in gedachten een bijeenkomst met een drankje en een hapje, kennismaken met mede detailers uitwisselen van ervaringen, kortom gezellig samenkomen van detail liefhebbers.
Dus geef aan of je wil komen, wat je ervan verwacht en welke periode en dag jou voorkeur naar uit gaat.
Overigens kom je niet uit de regio dan ben je uiteraard ook van harte welkom ;)

Mvgrt. JIm
 
Ik wacht de datum even af. Afgelopen zaterdag moeten werken, en daarom geregeld dat ik vandaag en morgen vrij ben, en ik had voor zelf stiekem een begin ingecalculeerd voor het winterklaar maken van de auto, maar gezien het weer (en buiten moeten detailen) mag ik blij zijn als er een nette wasbeurt uit komt.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Lijkt me leuk om even te komen buurten als ik daartoe in de gelegenheid ben. Of ik zelf veel ga doen op zo'n meeting is maar de vraag.
Misschien wel de Mégane eens goed afsoppen. Schiet er de laatste tijd nogal bij in en met een iets te enthousiaste BOA hier in de buurt die zelf vindt dat er aan de openbare weg geen auto's meer worden gewassen (niks van terug te vinden in de APV) is de lol van autowassen bij mij aardig gereduceerd.