• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meeting regio Zoetermeer

meeting Regio Zoetermeer:

Zondag 8 april 2018 van 15.00 tot +/- 18.00 uur. ;)

Locatie : Wattstraat 5B te Zoetermeer (De Autoverwennerij)

Parkeer je auto a.u.b. aan de hoofdweg, dit om overlast voor de buren op het bedrijventerrein tevoorkomen.


De opzet is net als de laatste keer gewoon gezellig kletsen over waarschijnlijk voornamelijk detailen:rolleyes:
Deze keer is het de bedoeling dat je voor je drinken, knabbelspul, pizza €5,00 in de pot gooit. Eens kijken of deze constructie werkt :innocent:

@Micha D.
@dutch79
@Dutchstyler
@Jeroen89


Ai, 8 April gaat mij niet lukken! Jammer, dan moet ik maar in de zomer langskomen ;)
 
Even kijken hoe morgen de (waarschijnlijk) laatste detail voor de Faab wil vlotten, als ik kom ben ik op tijd weer weg voor de formule 1 race.
 
  • Leuk
Reactions: Mark1986
Ik kom denk even langsfietsen Jim, maar ben nu aardig total loss. Doeken, pads en padjes zitten nu in de wasmachine en de rest is allemaal opgeruimd.