Jammer, deze gemist. Misschien volgend jaar..De nieuwjaars meeting Regio Zoetermeer:
Zaterdag 13 januari 2018 van 15.00 tot 18.00 uur.
Parkeer je auto a.u.b. aan de hoofdweg, dit om overlast voor de buren op het bedrijventerrein te voorkomen.
De opzet is net als de laatste keer gewoon gezellig kletsen over waarschijnlijk voornamelijk detailen .
Ik verzorg dit keer alleen koffie/thee en uiteraard de locatie. De rest gaat ala Amerikaanse stijl: iedereen neemt iets lekkers mee. Mocht je komen teken dan in op de onderstaande lijst en geef aan wat je meeneemt.
1 mainstreet , Jim (koffie, thee en de locatie)
2
3
4
5
6
7
8
9
10
ect......
Leuk Eerste kennismaking. Volgens mij kan ik dan. Er is geen vrijrijden of iets anders volgens mij. Laat het weten ter bevestigingmeeting Regio Zoetermeer:
Zondag 8 april 2018 van 15.00 tot +/- 18.00 uur.
Parkeer je auto a.u.b. aan de hoofdweg, dit om overlast voor de buren op het bedrijventerrein tevoorkomen.
De opzet is net als de laatste keer gewoon gezellig kletsen over waarschijnlijk voornamelijk detailen
Deze keer is het de bedoeling dat je voor je drinken, knabbelspul, pizza €5,00 in de pot gooit. Eens kijken of deze constructie werkt
@Micha D.
@dutch79
@Dutchstyler
Werkte het op z'n Amerikaans niet dan?Eens kijken of deze constructie werkt