• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meeting regio Zoetermeer

Bedankt voor de organisatie, onderdak en versnaperingen Jim. Net als @Bikkel ook al gedacht dat rond kerst/nieuwjaar misschien een goed moment zou zijn voor de volgende editie.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Klopt, ik weet nog niet wanneer de oliebollenavond dit jaar is, maar veel mensen zijn vrij tussen kerst en nieuwjaar, dus misschien wel een pre-meeting in Zoetermeer. Eerst maar even rustig afwachten, dan zien we wel.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor de gezelligheid op deze 'regiomeeting". Gelet op de respons gaat er zeker een vervolg opkomen. Heb je suggesties voor de volgende bijeenkomst laat het mij dan weten.:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De nieuwjaars meeting Regio Zoetermeer:

Zaterdag 13 januari 2018 van 15.00 tot 18.00 uur.

Locatie : Wattstraat 5B te Zoetermeer (De Autoverwennerij)

Parkeer je auto a.u.b. aan de hoofdweg, dit om overlast voor de buren op het bedrijventerrein te voorkomen.


De opzet is net als de laatste keer gewoon gezellig kletsen over waarschijnlijk voornamelijk detailen :D.
Ik verzorg dit keer alleen koffie/thee en uiteraard de locatie. De rest gaat ala Amerikaanse stijl: iedereen neemt iets lekkers mee. Mocht je komen teken dan in op de onderstaande lijst en geef aan wat je meeneemt.


1 mainstreet , Jim (koffie, thee en de locatie)
2
3
4
5
6
7
8
9
10
ect......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1 mainstreet , Jim (koffie, thee en de locatie)
2 Dibbuz (Chips & nootjes)
3
4
5
6
7
8
9
10
ect......
 
mainstreet , Jim (koffie, thee en de locatie)
2 Dibbuz (Chips & nootjes)
3Dennis vd willik(6 pack bier)
4
5
6
7
8
9
10
ect......
 
Laatst bewerkt: