• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meeting regio Zoetermeer

Ik ben zaterdag middag helaas verhinderd heren. Onderstaande de laatste lijst met een lege plek.

Have fun en tot de volgende!

1 Mainstreet , Jim (koffie, thee en de locatie)
2 Dibbuz (Chips & nootjes)
3 Dennis vd Willik (kratje bier)
4 Bikkel ( Pizza )
5 Mark1986 (6-pack bier)
6
7 vin_cent (6flessen frisdrank)
8 Istnogferarie (kaas en vleeswaren)
9 nicknameless (koeken)
10 Cordoba (ik moet nog even kijken wat ik nog mee kan nemen)
 
Pfff, ik zie nog geen goede optie wat ik mee moet nemen. Ik denk dat het er op neer gaat komen dat ik de supermarkt in loop en iets meeneem dat ik als geschikt item zie.
 
Mmmh, 'ns met Jim overleggen. In plaats van eten drinken kan ik misschien ook glaswerk meenemen dat daar kan blijven voor volgende meetings.
 
  • Leuk
Reactions: Mark1986
De nieuwjaars meeting Regio Zoetermeer:

Zaterdag 13 januari 2018 van 15.00 tot 18.00 uur.

Locatie : Wattstraat 5B te Zoetermeer (De Autoverwennerij)

Parkeer je auto a.u.b. aan de hoofdweg, dit om overlast voor de buren op het bedrijventerrein te voorkomen.


De opzet is net als de laatste keer gewoon gezellig kletsen over waarschijnlijk voornamelijk detailen :D.
Ik verzorg dit keer alleen koffie/thee en uiteraard de locatie. De rest gaat ala Amerikaanse stijl: iedereen neemt iets lekkers mee. Mocht je komen teken dan in op de onderstaande lijst en geef aan wat je meeneemt.


1 mainstreet , Jim (koffie, thee en de locatie)
2
3
4
5
6
7
8
9
10
ect......
Jammer, deze gemist. Misschien volgend jaar..
 
meeting Regio Zoetermeer:

Zondag 8 april 2018 van 15.00 tot +/- 18.00 uur. ;)

Locatie : Wattstraat 5B te Zoetermeer (De Autoverwennerij)

Parkeer je auto a.u.b. aan de hoofdweg, dit om overlast voor de buren op het bedrijventerrein tevoorkomen.


De opzet is net als de laatste keer gewoon gezellig kletsen over waarschijnlijk voornamelijk detailen:rolleyes:
Deze keer is het de bedoeling dat je voor je drinken, knabbelspul, pizza €5,00 in de pot gooit. Eens kijken of deze constructie werkt :innocent:

@Micha D.
@dutch79
@Dutchstyler
@Jeroen89
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Micha D.
Ik zet hem vast in mijn agenda, maar ik weet nog niet of het gaat passen. De afgelopen keren kon ik ook niet komen, maar ik hoop dat het nu wel gaat lukken.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
meeting Regio Zoetermeer:

Zondag 8 april 2018 van 15.00 tot +/- 18.00 uur. ;)

Locatie : Wattstraat 5B te Zoetermeer (De Autoverwennerij)

Parkeer je auto a.u.b. aan de hoofdweg, dit om overlast voor de buren op het bedrijventerrein tevoorkomen.


De opzet is net als de laatste keer gewoon gezellig kletsen over waarschijnlijk voornamelijk detailen:rolleyes:
Deze keer is het de bedoeling dat je voor je drinken, knabbelspul, pizza €5,00 in de pot gooit. Eens kijken of deze constructie werkt :innocent:

@Micha D.
@dutch79
@Dutchstyler
Leuk Eerste kennismaking. Volgens mij kan ik dan. Er is geen vrijrijden of iets anders volgens mij. Laat het weten ter bevestiging
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam