• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meg"s Ultimate Quik Wax of Dodo Red Mist Tropical

Meg"s Ultimate Quik Wax of Dodo Red Mist Tropical zijn toevallig de enige "echte" spray waxen die ik gebruikt heb (daarvoor wel eens iets van Turtel gebruikt, maar was niet geweldig). Zijn allebei fijne producten maar de Red Mist houdt wat ik kon nagaan langer.

De Red Mist houdt het zeker een week of 8 vol terwijl mijn auto altijd buiten staat. Werkt ook aardig op zwart kunstof (niet vergelijkbaar met Trim Restorer, maar je ziet dat het een beetje "opgehaald" wordt en er onstaat beading op de kunstof delen dus het zal ook wel wat beschermen)
 
Ik zou ook de Fx spray wax van Mothers niet vergeten. Goede en zéér gemakkelijk spraysealant. En voor 12,99 bij cc kun je niet missen voor 710ml.

Geeft bij mij een 2-tal weken echte goede beading.

De m135 stond ook op mijn lijstje maar blijf bij de Fx wegens het gemak en prijs;)

Grtz

Stephan
 
M135 omwille van gemak en geur :heart_eyes: ( en geeft ook nog eens mooi resultaat ( alleen niet te vergelijken met de huidige middelen zoals de Reload ))
 
nicknameless;310077 zei:
Reflectie bereik je niet alleen met een spraywax en/of sealant. Een goede voorbereiding is de bepalende factor zoals polijsten. ;)

me lak is net 2 jaar oud, en goed bij gehouden.
dus met goed kleien zal ik die reflectie dus maximaal moeten krijgen ?
 
https://www.Carclean.com/producten/Exterieur/Cleaners_Polijstmiddelen/Polijstmiddelen

Je moet niks! En je kunt kiezen voor monello, maar er is meer te krijgen zoals je ziet...