• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

meg tech wax 2.0

B B

Detailing addict
30 aug 2011
29
50
54
hallo vraagje ik heb mijn auto 2 weken geleden in meg tech wax gezet en wil dat nu weer gaan doen kan ik daar overheen of moet die andere wax laag er af dank

Echt nodig gaat het na 2 weken niet zijn denk ik, maar volgens mij kan je die er gewoon overheen zetten.

Je kunt daar gewoon nog een laagje overheen zetten, geen probleem. Wel eerst wassen natuurlijk.
Maar heb je wel eens gekeken naar een detailer spray?
dat zou veel passender zijn omdat je slechts 2 weken geleden de auto nog in de wax gezet hebt.
Kijk bv eens naar: https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/QD__Quick_Detailer_Plus_473ml_PB-QD-16_101019

Je kunt beter een detailer spray gebruiken, vind het persoonlijk een beetje overbodig om opnieuw te waxen na twee weken!