• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meg's Glasscleaners

Nismo

Detailing addict
7 okt 2009
124
65
Duffel - België
Momenteel gebruik ik NXT Glass Cleaner met volle tevredenheid.

Naar aanleiding van de -20% Meg's maandag wil ik me de Meg's Professional Glass Cleaner Concentrate aanschaffen.
Is deze vergelijkbaar en van dezelfde kwaliteit als de NXT?
 
Heeft de NXT ook geen waterafstotende eigenschappen? Volgens mij heeft die van de detailerlijn dit niet, althans niet opgemerkt door mij.

Wel is die van de detailerlijn een goede glass cleaner.
 
Van de NXT glass cleaner worden je ruiten waterafstotend, van de glass cleaner concentrate (GCC)niet.
Met de GCC doe je heel lang. Van een gallon kun je 37.8 liter maken. De GCC gebruik ik vnl binnenshuis (vettige kinderhandjes...) op ramen en op de deurtjes van magnetron en oven. Ruikt lekker.
Ik heb ze beiden. Heb de gallon wel gedeeld met een lid hier van het forum.
 
Bedankt allen,

Ga hem bestellen, zowel voor de auto als voor thuis.
Wat het waterafstotende van de NXT betreft heb ik eerlijk gezegd nog niet op gelet of ondervonden. Vind het op zich wel een schitterende Glass Cleaner.
 
De NXT ruikt wel lekkerder en maakt het raam een beetje hydrofobisch maar dat is de meerprijs (als je als detailer al in het gallon-stadium bent beland) eigenlijk niet waard. Schoonmaak/streeptechnisch ontlopen ze elkaar nauwelijks. Beide toppers! :)^