• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

megs last touch

smokewerks

Detailing rookie
27 dec 2012
9
0
Omdat ik toch redelijk snel door mijn detailerspray's ga wil ik een gallon last touch bestellen,
Hoe beinvloed de last touch de beading/sheeting van de wax (colli 476s) omdat ik begrepen heb dat er veel siliconen in de megs producten zitten ?
Wat vinden jullie van de last touch ?

Op zich is Last Touch goed, ware het niet dat het barst van de siliconen. Bij veel gebruik zal je doek op den duur verzadigd raken met siliconen en zal de doek(en) niet goed meer afnemen en/of goed schoon worden in de wasmachine.

Als je toch veel detailerspray gebruikt, waarom bestel je dan niet een gallon Poorboys World Spray&Wipe? Deze is meer multi inzetbaar dan de LT.

En als je echt een grootverbruiker bent, dan kun je Carclean. ook eens een email sturen met de vraag of ze een 5 gallon verpakking willen laten meekomen met een order.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

:-d

Zou zeggen .... Ga voor PB... Want zoals met veel producten van meguair's heb je voor minder geld een beter product met een mooier resultaat . Heb zowel meguair's last touch gehad als die van pb maar ben overgegaan op PB . Je hebt naar mijn ervaring minder nodig bij PB en een werkt beter en makkelijker