• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

megs pro glass cleaner.

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Toch maar opzoek naar een nieuwe ruitenreiniger uitgekomen bij meqs pro icm de vetro bianco. nu lees ik dat het voor de buitenkant goed werkt, maar zou het ook werken om bijv. de binnenkant van het voorraam mee schoon te krijgen? Daar zit nog weleens vettigheid van de airco en andere zaken. Werkt hij hier goed tegen?

Wat heb je hiervoor gebruikt?
Gebruik zelf die doek icm spray&wipe, verbazingwekkend prettig!

allemachtig zijn jullie snel:P

Hiervoor had ik spray and wipe icm met pleuche verdi maar dat werkt niet. ik wil ook iets wat streeploos schoonmaakt en glashelder is.

Heb geen Snelle Jelle op vandaag :)

Oke, ik heb nog geen problemen ondervonden moet ik bekennen..wel met die specifieke doek dan he.
Met een peluche verde was het idd lastiger.
(spray en wipe onverdund)

Gewoon gebruiken je glasreiniger, dan na "poetsen" met Vetro Bianco van Monello.. Zeker streeploos en glashelder!

Amonnia? dan denk ik dat ik 2 weken met een rooie en pijnlijke bakkes rondloop, troep is dat zeg.. nee dat komt er zeker niet in haha
Doe ook gewoon de binnenkant ermee hoor staat ook op de beschrijving van de PB's.

Vroeger kwam er weleens spiritus of een mildere variant/glassex aan te pas.
Moet die troep nu alllemaal niet meer.
Die vetro doek heb ik toen perse erbij besteld en geen euro spijt van!

IK ben nog steeds super tevreden van de NXT-glascleaner van Megs...na het testen van enkele andere ben ik terug naar die eerste gegaan. Samen met die doek van Monello steeds een mooi en streeploos resultaat.
Ik sbreng deze wel aan met zo een badstoffen pad van Megs...ik spuit daarop wat glascleaner en veeg zo de ruit schoon; daaropvolgend wrijf ik de raam mooi droog met de ruitendoek.

Ik gebruik van Meg's de concentrate met Vetro Bianco voor zowel de binnen-als buitenkant. En dat gaat perfect. Ik spuit het op een mf doek van Mothers en maak het droog met de Vetro - eindresultaat mooi streeploos schoon.

oke bedankt voor het antwoord. neem aan dat het net zo goede werkt als je het direct op de ruit sprayt en met de bianco droogmaakt.

Glasreiniger op een MF handpad spuiten en daar je ra(a)m(en) mee reinigen.
Nawrijven met de VB glasdoek.

Werkt perfect....

Oké duidelijk. Wat is trouwens het verschil tussen het aanbrengen met een applicator of direct op de ruit sprayen? Dan wrijf je het toch ook goed uit over ruit waardoor het in de poriën terechtkomt?