Heb ik laatst uitgezocht, zie dit bericht:
Fantastisch, ik had het gemist…Heb ik laatst uitgezocht, zie dit bericht:
Dank voor je tip! Het grappige is, is dat de cameraman niet altijd weet wat we gaan doen. Dus dan vergeten we een beetje de focus (letterlijk en figuurlijk) voor de producten.Beetje laat met reageren maar leuk filmpje! Toch best leerzaam, ook al denk je soms van "oh dit weet ik wel".
Stappenplan met de Disco Duo + wafeldoek vanochtend geprobeerd. Werkte erg prettig. Vooral binnenkant voorruit vond ik het grootste verschil t.o.v. MF doek + wafeldoek. Bedankt voor de tips en ga asjeblieft door met zulke filmpjes! <3
Qua filmpje een verbeterpunt: gebruik B-roll voor het laten zien van producten tijdens het hoofdverhaal (A-roll). Dan heb je minder gedoe met focus wat niet helemaal wil als je dichterbij loopt, product wat beter zichtbaar wordt en minder afleiding voor de kijker. Maar goed, dat vind ik, weet niet of anderen dat ook zo zien.
Je ramen bevriezen natuurlijk gewoon, maar ze zijn met een coating makkelijker ijsvrij te maken. Een krabber raad ik sowieso af. Je kunt beter met een de-icer werken.Leerzame video wederom!
Wat ik mij afvraag is of er ook evtueel gevolgen zijn met de raamcoating wat in het laatste deel van de video word uitgelegd met vorst. Als het waterafstotend is raken je ramen dan minder snel bevroren? En als dit niet het geval is ben je bescherming ook sneller kwijt als je dan alsnog je ramen gaat schoonmaken met zo'n ijskrabber?
Ik merk sowieso verschil met beschermde ruiten. Waar collega's stonden te krabben. Waren mijn ruiten gewoon ijsvrij...Je ramen bevriezen natuurlijk gewoon, maar ze zijn met een coating makkelijker ijsvrij te maken. Een krabber raad ik sowieso af. Je kunt beter met een de-icer werken.