• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meg's Ultra Plush Wash Mop, is dat iets?

Nici

Detailing addict
8 aug 2009
301
62
Heeft iemand "ervaring" met de Ultra Plush Wash Mop van Meguiars? Is dat "iets" of zijn er betere alternatieven bij carclean te krijgen?
 
Voor een vragtwaggel / camper / caravan ?
Voor een reguliere auto zou ik 'm persoonlijk laten staan, liever meer handmatig contact
 
De meeste 'hardware' zoals pads, doeken (behalve de watermagnet), handpads, etc van Meguiars vind ik wel goed te noemen hoor.
 
mk-us zei:
Voor een vragtwaggel / camper / caravan ?

Het is niet voor mijn auto, maar voor de Toyota Yaris Verso van mijn zus. Dat is niet echt een grote auto, maar wel een hoge auto. Bovendien zit er nog eens een dakrails op, waardoor je nog lastiger overal bijkomt.
 
Centoquarantasette zei:
Zou zelfs zover willen gaan helemaal geen "hardware" van Meguiar's te adviseren. Mijn ervaringen met de dure Wheelbrush staan me nog bij.

Die gele... Breek me de bek niet open ervan..
 
Alexander zei:
Die gele... Breek me de bek niet open ervan..



Wat een slecht product is dat !! Dibuzz wilde de mijne al in de container mieteren toen ik de Daytona kocht :D


Ik vind de Washmitt van Meg ook erg goed ! met de Wash Mop geen ervaring..





Groeten,
Sjors
 
Nici zei:
Heeft iemand "ervaring" met de Ultra Plush Wash Mop van Meguiars? Is dat "iets" of zijn er betere alternatieven bij Carclean.com te krijgen?
Om de vivaro te wassen vind ik het een wereldding :)^
maar voor een auto pak ik liever de Bone
 
Centoquarantasette zei:
Zou zelfs zover willen gaan helemaal geen "hardware" van Meguiar's te adviseren. Mijn ervaringen met de dure Wheelbrush staan me nog bij.
Je gaat wel erg ver om alle "hardware" in de ban te doen na 1 ervaring met een product.

De wheelbrush is inderdaad niet echt een knaller maar er is genoeg " hardware" die zeker geen miskoop zijn.
Ik denk dan aan Even Coats, Triple Duty, Slide Lock, Interior Brush, Washmitt, Dispenser en flessen, machinale pads om er maar een paar te noemen.
 
Ik heb ook met de wheelbrush slechte ervaringen gehad maar andere producten vind ik toch wel goed hoor.
De interieurborstel is een heel goede:cool:
 
Ik heb zo'n Ultra Plush Wash Mop, vind het best een prima ding. Had hem destijds gekocht voor de auto van m'n vader, alleen werd die een week later ingeruild. Dus maar 1x kunnen gebruiken. Ligt nu alweer een eeuwigheid in de kast. :D

Kwalitatief vind ik het wel een goed product.
 
Hé Bart, jij hebt hem dus (?). Zou die "mop" in een 10 liter emmer passen om hem te te vullen met water en kun je hem dan in de Grid Gaurd emmer (die van mij is 3 gallon, maar volgens mij is hij dan toch even breed als de 5 gallon emmers) over de Grid Guard halen, of is de mop daar te groot voor?

Ik zie in elk geval dat iedereen die "het ding" kent er tevreden over is.
 
Die van mij past moeiteloos in de Meguiars emmer met Grid Guard.

Heb even een plaatje ervan gemaakt:

IMG_6595modded-1.jpg