• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's 2011 brochure is binnen!

De washmitt en de Gold Class shampoo is het enige wat ik nog van Meg gebruik, de rest is reeds vervangen door betere producten.
Dat Meg op veel plaatsen te koop is (zelfs bij Halfords inmiddels!) is een sterk punt voor Meg.
Het meest slechte detail product dat ik ooit gekocht heb was de watermagnet, waardeloos ding, gebruik hem nu om de wielen mee droog te maken want voor het koetswerk was het bedroevend.
Nee dan de Delirium droogdoek ................... in één woord geweldig!
 
Die watermanet kan je ook perfect voor de ramen gebruiken hoor.ps de consumenten lijn van megs is niet ja maar de pro en de detailer lijn zijn gewoon perfect!!
 
Ik ben eigenlijk met Poorboys begonnen via een collega van Carclean die bimmerboard sponsort. Heb een klei kit van meg's staan omdat bestellen alleen voor klei te duur was. Heb achteraf de klei-kit van dodo juice gekocht en nu zit ik met de LT van meg's want ik vind het tamelijk slecht als klei-lube ivm born slippy.
Voor mij geen meguiars persoonlijk, ik vind de verpakkingen ook niet mooi.
 
waarom heeft iedereen zoveel kritiek op de water magnet?
ben er zeer zeker over te spreken!!!
vind hem goed, heb wel geen ervaring met concurerende producten...
en ik had al een vermoede dat dit niet meer de ingescande versie was, ze zag er net iets te"niet ingescant" uit :D

best leuke lijn die van meguiars, maar kan het mezelf niet veroorloven, ik moet het doen met de goedkopere producten(die al dan niet beter zijn ,^^ )
 
Acc_Focus zei:
waarom heeft iedereen zoveel kritiek op de water magnet?
ben er zeer zeker over te spreken!!!
vind hem goed, heb wel geen ervaring met concurerende producten...
Meguiar's zegt ook: "Find something that you like, and use it often."
Dus als dit goed voor je werkt, niks mis mee.

Ik zelf heb de watermagnet een paar jaar gebruikt, 1x onder Meg's garantie vervangen en inmiddels gepromoveerd tot velgendroger.
Helaas is deze, ondanks juiste wasinstructies en dergelijke, zijn zuigkracht een beetje kwijt.
 
Dat gebeurt helaaas ook met meerdere droogdoeken lees obdt,deze wordt van de week vervangen door een duo-mothers wax drying towels:ja
 
desmoboy zei:
Zeg wanneer komt dit binnen ?

Als het een beetje meezit komt deze over een week of 6-8 binnen en is dan ook beschikbaar in Nederland. Eerste test zijn in Nederland al gedaan op een harde audi lak. Zelfs 3000 gritt sanding marks zijn hiermee te verwijderen. De werking van dit product is echt geweldig en de finish en perfect.

Zodra deze set beschikbaar is zal dit zeker gecommuniceerd worden. Houd bijvoorbeeld de Meguiar's facebook pagina in de gaten door fan te worden. Hier komen alle laatste nieuws items voorbij.
 
Paul zei:
Als het een beetje meezit komt deze over een week of 6-8 binnen en is dan ook beschikbaar in Nederland. Eerste test zijn in Nederland al gedaan op een harde audi lak. Zelfs 3000 gritt sanding marks zijn hiermee te verwijderen. De werking van dit product is echt geweldig en de finish en perfect.

Zodra deze set beschikbaar is zal dit zeker gecommuniceerd worden. Houd bijvoorbeeld de Meguiar's facebook pagina in de gaten door fan te worden. Hier komen alle laatste nieuws items voorbij.
Het verwijderen van 3000 gritt sanding marks is toch niet bijzonder spannend? De finishing polish van Menzerna / Monello is "al" in staat om dit te doen. Het nieuwe systeem ziet er op de youtube filmpjes veel belovend uit, dat wordt weer testen over 2 maandjes 8d.
 
Die Meguiars MF pads. Lijkt dat een beetje op de SurBuf pads? Of is het iets totaal verschillend...
 
@Starck, dit topic gaat specifiek over het nieuwe DA MF systeem: https://forum.Carclean.com/cc_postst9678/DA-Microfiber-Correction-System.aspx
Daar moet je wel meer info vinden / vergelijking tussen de SurBuf's.
 
Lijkt mij niet dat Ultimate Compound en Scratch-X hetzelfde zijn qua werking? Ultimate Compound lijk mij stukken sterker dan Scratch-X.
 
De Scratch X 2.0 komt als winnaar uit de krasverwijderaartest van Vara's Kassa: krasverwijderaartest
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad zeg. Als ze nou eens fatsoenlijke producten en vooral applicators zouden gebruiken.
Met zo'n halfgaar poetslapje de boel in te werken waar ik me reet niet eens zou afvegen.

De "experts" kunnen nog wel wat leren in dat programma.
 
Ik denk sowieso dat met betere materialen en productkennis de Sonax -kit in potentie beter was. Dat halen ze in ieder geval wel even aan.
 
Bericht was ook sceptisch bedoeld. Hier plaatsen is een beetje als vloeken in de kerk;)