• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's 2009 Folder is bij ons binnen!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Deze zal meegestuurd worden met alle bestellingen waar Meguiar's producten in voorkomen.

Een aantal prijzen is verhoogd met ongeveer 8%. Deze prijsstijging zal binnenkort ook op onze site doorgevoerd worden. De aankondiging komt in de nieuwsbrief te staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het handig is om deze grote PDF te hosten op de tijdelijke backup lijn. Zodra ik heb binnen heb zal ik hem mirroren :D

Edit: thanks voor de mirror Dennis! :)^
 
Ze weten het bij Meg's werkelijk klaar te spelen om die toch al veel te dure polijstpads nóg duurder te maken. Chapeau! rofl
 
Best leuk sommige nieuwe producten, het lijkt echter alsof de ontwikkeling bij Megs wel een beetje stilt staat tov. de concurrentie niet? De microfiber doeken lijken heel erg op de doeken die ik gebruikt/gekocht heb toen ik megs leerde kennen!

De side lock brush ziet er wel handig uit, die komt binnenkort bij mij in de collectie :D
 
Slide Lock is zeker handig en lekker zacht. Die doeken zijn achterhaald maar iemand van Meg's fluisterde me toe dat ze bezig zijn om andere te ontwikkelen.
 
Denk dat ik mn Mequiras spulletjes maar veilig opberg, die gaan straks goud waard worden als dat zo doorgaat !

€ 25,- voor een watermagneet die niet eens 100% z'n werk doet, € 40,- voor een Quick Clay kitje en € 28,- voor een flesje wax...


Denk dat deze arme jongen nu maar helemaal lekker overstapt op naar de spullen van poorboys :D

Gr. Arjan