• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pure meguiars apc laat witte vlekken

Maxdeepcleaning

Detailing rookie
15 jun 2024
2
2
Hallo meguiars apc laat witte vlekken en heb dit meermaals nageveegd maar het gaat maar niet weg in de deurpanelen matjes enzo... iemand een oplossing ervoor
 

Bijlagen

  • 6BBB2691-85D4-4C9D-8901-AC7075B01391.jpeg
    6BBB2691-85D4-4C9D-8901-AC7075B01391.jpeg
    361 KB · Weergaven: 55
Welke (oplossings)verhouding heb je gebruikt ?
Als het op twee verschillende ondergronden dit effect geeft is het waarschijnlijk residue
Afnemen met een doek en lauw water ?!?
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welke (oplossings)verhouding heb je gebruikt ?
Als het op twee verschillende ondergronden dit effect geeft is het waarschijnlijk residue
Afnemen met een doek en lauw water ?!?
Ik ben bang dat dit niet meer goed komt :cool:
De topic starter maakt al duidelijk dat ie de gebruiksaanwijzing niet heeft gelezen, dus of ie het antwoord van RedCat wel leest betwijfel ik.:D
 
What's in the name @Maxdeepcleaning

Vul de titel even aan met "pure" ...
Dat vereenvoudigt het vinden en voorkomt dat anderen het ook zo doen.

Desalniettemin, spoelen / afnemen met lauw water en dan een dressing aanbrengen.
 
Afgelopen weekend had ik ook een witte vlek van verdunde APC op mijn hoedenplank (kunststof).
Deze heb ik kunnen verwijderen met Monello Matte Opaco en een paardenhaar borstel, en daarna afnemen met water.