• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

meguiar's apc+

Status
Niet open voor verdere reacties.

ATS

Detailing addict
11 okt 2010
276
62
Volgens mij heb ik een tijdje zitten slapen, maar mis nu apc+ in het assortiment bij meguiar's.
Is dit nu vervangen, of zijn er problemen met apc+?
Misschien dat ik een topic gemist heb (sorry, daarvoor dan:schaam )

dat dacht ik eerst ook, tot ik de site van meguiar's door zocht. :weetniet

Ik dacht dat apc+ niet langer gemaakt werd of toch niet meer geleverd in Europa. Tim weet hier vast meer over.

yep dat snap ik, daarom ook .com bekeken voor ik het topic opende.
CC is een van de weinige die nog wel de (lege) spray fles heeft. ook deze is uit de E store.
ben toch wel benieuwd waarom ze dit middel er uit halen, vond het prima werken in de extractor.
op mijn werk werd het ook gebruikt om kunststof/abs schoon te maken. werk beter dan de meeste reiniger's.

nicknameless zei:
Meguiar's NL is niet alleen dé hoofdleverancier hoor ;)
Waar heb ik het over Meguiar's NL:weetniet ? Hier in België is het ook niet meer te verkrijgen...
Voor zover ik weet wordt er hier in Europa maar uiterst weinig gefabriceerd door Meguiar's, alles komt uit de states.

Oeii,

Wordt de + dus een klassiekert 8d

Ik heb nog een halve Gallon staan, maar misschien toch binnenkort maar de gewone versie erbij kopen dan, al vond ik de minder schuimende apc toch prettiger als de gewone, ook bij handmatig gebruik.

Ben ik even blij dat ik nog een volle gallon heb staan (zuinig mee zijn dus).

Makkelijkste alternatief is gewoon water in de extractor en de normale apc eerst op de bekledingspuiten en inborstelen.
En pas daarna met de extractor er overheen.

Ik kan de extractorvloeistof van Alutec niet meer in de webshop vinden overigens. :weetniet

Heavy Duty Extraction cleaner van valet-pro net gevonden speciaal voor in de extractor dus......

Beetje off-topic maar toch gerelateerd....hoe doet die shampoo het eigenlijk die bij de extractor geleverd werd? Ik heb die nog niet geprobeerd...:schaam

Status
Niet open voor verdere reacties.