• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Cleaner Wax of Gold Class Carnauba Plus Premium Paste Wax

Polotsi

Detailing addict
28 mei 2013
27
50
Beste leden,

Mijn Volkswagen Polo zet ik om de zoveel tijd in een wax. Voorheen gebruikte ik een Quick wax, maar ben overgegaan op de wat betere en duurdere merken.
Ik had een paar testers van Gold Class Carnauba Plus Premium Paste Wax die mij wel beviel. Ik kwam echter op CarClean ook Cleaner Wax Pasta tegen.
Deze lijkt mij ook zeer goed. Wat word aangeraden om te gebruiken? Neem aan dat de Cleaner wax +-MAXIMAAL 1 x in 2 maanden mag gebruikt worden vanwege de reiniging die hierin zit.
Voorkeur gaat uit naar wax in vaste vorm.
Kleien doe ik verder nog niet, omdat ik 2 auto's heb te doen en daar al de nodige tijd mee bezig ben. Zal er ooit wel is mee beginnen.

Jammer dat je er niet voor kiest wel te gaan kleien. Hierdoor wordt je lak stukken schoner en heb je meer plezier van je wax, welke je ook gebruikt. Met de Cleaner Wax van Meguiars heb ik geen ervaring de andere wax wel maar dan in vloeibare vorm. Als je een vaste wax wilt zou je kunnen kiezen voor één van de waxen van Dodo Juice. Hier is kleien wel aan te raden omdat het "pure" waxen zijn, dus zonder cleaner o.i.d.

Akls je echt een cleanerwax wilt zou ik voor de mothers gaan.

Ofwel - Kleiblokje met wat S&W + collinite 476S , dan ben je iets meer kwijt ( + - 35€) maar een oooh zoo mooi en LANGER resultaat :-).

@IbizaSigno, helemaal mee eens! En zo veel tijd kost kleien nu ook weer niet..;)