• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars M188 Deep Crystal Coating

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
9.232
193
48
Den Haag
Ik zag deze voorbij komen op Faceboek.

5889346465_9b012eec9f.webp

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

CQuartz concurrent? :weetniet

Meguiar's kennende zal de prijs de pan uit rijzen... :roll

Ziet er wel leuk uit met bijhorend verhaaltje trouwens

Had het al eerder gezien op een ander forum. Mooi product denk ik! Maar toen zag ik de prijs en schrok ik best wel.. (????ik dacht iets van 200 euro??? = vage herinnering die waarschijnlijk niet klopt Rectificatie = 89,52 euro) Ik hoop dat het in de tussentijd lager is geworden.

Dat het product voor minder 'water spotting' zou zorgen lijkt mij zeker wel wat! Hier erger ik mij namelijk vaak dood aan.

Maar zoals al gezegd, Mequairs kennende zal de prijs wel erg hoog zijn..

En alleen beschikbaar voor de Aziatische markt.

Prijs hoeft geen issue te zijn, een goede wax wordt ook tegen dezelfde prijs verkocht.

Wouter B zei:
8-()) 8o

Doe mij dan maar 4 C-Quartz pakketjes!!
pin me er niet op vast hoor. Misschien was het wel 20 euro. Maar ik dacht toch echt een getal te zien van twee nullen met een cijfer ervoor. *zoekt terug waar ik het ook alweer las*.. google werkt even niet mee. :(

Paul van Meguair's had het op zijn Audi S3 zitten afgelopen zaterdag tijdens de SDD. Het komt ook naar NL. Prijs/levertijd is nog niet echt bekend

Het product is vanaf nu beschikbaar en ik had het inderdaad op de auto zitten afgelopen zaterdag. Prijs is geen 200 euro hoor :)

Prijs is namelijk €89.52.

Ik kan tot nu toe alleen maar zeggen dat het gewedlig werkt. Momenteel test ik het door wekelijks de auto af te spuiten bij een wasbox waar aggrassieve shampoo gebruikt wordt om zo te kijken wat de duurzaamheid is. En die is tot nu toe nog steeds goed.

Zal je dus een milde goede autoshampoo gebruiken dan zal deze erg lang bescherming bieden.

Groet,
Paul

Mooi, bedankt voor de info Paul en excuses voor het noemen van 200 euro. Moet toch minder x-] denk ik.

Ik ben benieuwd naar de verwerking, zoals: kan er een glaze onder (waarschijnlijk niet), kan er een wax bovenop, hoe lang laten zitten voor het buffen, enz.

Lijkt mij wel wat zo'n laag. De prijs valt ook mee denk ik. :) Is het de bedoeling dat je na deze M188 ook nog een waxlaag aanbrengt?

Meguiars kennende zit er in elk geval een uitgebreide manual bij die ik bij sommige andere producten echt mis :ja

Duurzaamheid blijft nog de vraag inderdaad. Hoe veel lagen kun je aanbrengen met zo'n flesje uit deze kit? Neem bijvoorbeeld een audi a6 avant.. :-"

Edit:
Filmpje how to apply:
http://v.youku.com/v_show/id_XMjg0OTk0OTMy.html

Interessant product, roept om een vergelijking met de c-quartz. Verpakking en dergelijke ziet er al degelijk uit, enig idee wanneer deze ter beschikking komt en hoeveel er in zo'n flesje zit?