• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars M188 Deep Crystal Coating

Ben idd erg benieuwd naar de inhoud en/of hoeveel applicaties er uit 1 verpakking gaan.

Vergelijk langs Cquartz zou idd leuk zijn.

Mooi product, en niet duur! Als ie ook nog meer gebruikersgemak heeft dan de Cquartz maar met dezelfde eigenschappen ben ik verkocht!:cool

Dibbuz zei:
Volgens onze informatie die we kregen van Meguiar's niet.

Dan liegen ze :D , want hij was daadwerkelijk alleen beschikbaar in de Aziatische markt en dat al voor enige tijd.

Zie meguiarsonline.com

Maar omdat hij nu toch naar hier komt, hoor je mij niet klagen....

Laatst bewerkt door een moderator:
nicknameless zei:
@ GMToyota en IbizaSDigno,

lees de FAQ een goed door. Daar staat letterlijk dat je na de M188 een wax overheen kan zetten.
Ok. Mooi! Ik hou van m'n waxjes.

Ik denk dat een vergelijkende test tussen dit en c-quartz een te langlopend project zou zijn. Maar als iemand het doet kijk ik ieder half jaar wel even mee met de update. :-p

Zag er inderdaad goed uit op de S3, Paul heeft zaterdag nog een emmertje water over S3 gegooid.
Beading en sheeting was erg mooi.

C-Quartz, Nanolex, Wolf's Chemicals Body Wrap, Meguiar's Deep Crystal Coating.......ik kan me vergissen maar deze producten lijken allen zo'n beetje op de zelfde leest geschoeid + de nieuwe hype te zijn?

Ik vermoed dan ook dat er nog wel andere merken zullen volgen.......*zucht*.... en ik zit me nu reeds af te vragen welke het beste is....:lol

Nanolex ken ik niet, Meg's moet hier nog gelanceerd worden, Wolf's Body Wrap heeft niet de anti-kras en hittebestendigheid die C-Quartz wel heeft.

Virus zei:
C-Quartz, Nanolex, Wolf's Chemicals Body Wrap, Meguiar's Deep Crystal Coating.......ik kan me vergissen maar deze producten lijken allen zo'n beetje op de zelfde leest geschoeid + de nieuwe hype te zijn?

Ik vermoed dan ook dat er nog wel andere merken zullen volgen.......*zucht*.... en ik zit me nu reeds af te vragen welke het beste is....:lol

Je zit toch niet helemaal juist,
Aquartz, c-quartz en de Meguiar's Deep Crystal Coating zijn gebaseerd op dezelfde techniek, een dunne kristal-achtige coating.
Wolf's Chemicals Body Wrap en Nanolex zijn eerder gebaseerd op echte nano technologie, ze zijn minder kras en zuur bestendig dan de bovenstaande coatings maar zijn vaker wel sneller en makkelijker aan te bregen.

rodders zei:
Redcat, waarom is het dan gewoon te bestellen op Meguiar's .nl?

Om te kopen en er daarna lang naar te kijken...
Er mee werken mag alleen, wanneer je een Meguiars Deep Crystal Coat Training hebt genoten en deze training succesvol hebt afgerond, wat je dan weer kunt bewijzen door het certificaat wat je krijgt van Meguiars.

"Only authorised detail shops who have completed the MeguiarsDeep Crystal Coat training are certified to apply this product".
He Rodders, jij mag het ook gebruiken, want jij vertegenwoordigd volgens mij geen Detail Shop, maar een prive persoon...

p.s. Ik denk dat RedCat een grapje maakte. Voor begrijpend lezen had hij vast een 10 op school.

Hoi luitjes,

Ik lees in de FAQ die in de plaatjes staat dat dit product om het best zijn beschermende werking te kunnen behouden 2 x per jaar aangebracht dient te worden.......Zo vaak hoef ik collinite 915 niet eens aan te brengen. Ik doe dat overigens wel, en ik behandel eigenlijk altijd na het wassen wel een aantal critische delen van de auto (motorkap en dergelijke) met collinite en/of wolfgang sealant.

Ik vraag me dus af wat hier nu zo revolutionair aan is. Als het nu eens per twee jaar aangebracht diende te worden.

Ik moet wel toegeven dat de productpresentatie van dit product er weer gelikt uitziet.

GdV

Hij had er al moeten zijn, maar bij het invoeren van de order heeft Meguiar's mijn bestelling van de kit over het hoofd gezien. :(

Vandaag opnieuw besteld en volgende week binnen.