• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's NXT 1.0 vs 2.0

Die Gold Class foampadjes zijn ook prima. Die spray mag maar is geen must.

Hoe dat in zijn werk gaat? Die wax is wel hard maar da's geen blok graniet of zo. Je wrijft met het padje over het oppervlak van de wax. Simple comme bonjour.

Bestel er eens een, dan zie je het direct!
 
Als mijn NXT op is ga ik die natty's wel proberen, hoor teveel goeie verhalen erover vergeleken met de NXT. Helaas heb ik de NXT net, is dus nog vol :s
 
Ik gebruik deze. Werkt makkelijk om wax uit een blik te krijgen.

https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/Red_UltraSoft_Finishing_CCS_Euro_Foam_Hand_Applicator_78-646X4RD_100982

Volgens heb ik het laatste potje Natty's red van Carclean.w^^w
Gisteren besteld en zie 'm niet meer staan bij de waxen van Poorboys.
Kan niet wachten om 'm te proberen!!:)
 
Jammer, net te laat dus...

Tja dan komt de volgende vraag.
Kan je beter de donkere wax op een lichte auto gebruiken of de wax voor lichte auto's op een donkere? :confused:
 
De blauwe is in principe voor donkere auto's, de witte voor lichte auto's. Je kan ze natuurlijk ook andersom gebruiken
 
ene mr sandman heeft nog een nieuw potje red staan.

red schijnt trouwens wel meer te glanzen dan blauw/wit ?
 
Ik heb de blauwe net binnen gehad. Die ga ik ook op de lichte auto gebruiken.

Ik ben van NXT gewent dat je de wax een half uur laat zitten voordat je het eraf haalt.

Hoe werkt dat met de Natty?
Ik vond dat eigenlijk wel prettig werken, eerst heel de auto in de wax en daarna er in 1 keer af met een microdoek :)
 
als je het niet te dik gebruikt kan dat!

je kan ook per paneel kunnen werken..
ene paneel waxen, ander paneel uitpoetsen

curen hoeft niet echt lang