• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars - Perfect Clarity Glass Cleaner handleiding

timothy84

Detailing addict
17 feb 2012
94
55
onlangs deze cleaner gekocht en volgens het etiket moet ik op de binnenkant van datzelfde etiket de handleiding vinden over hoe het best te gebruiken. Nu zitten daar enkel een paar witte papiertjes, dus geen handleiding. Nu weet ik ook wel dat het waarschijnlijk zal zijn zoals elke andere glascleaner. opbrengen met ene doek en afwrijven met andere...Of is het een speciaal gevalletje??
Vraag het liever op voorhand want geen zin om er aan te beginnen en veel tijd kwijt te zijn door fout gebruik en dan uiteindelijk strepen te hebben...

Merci

Of direct op het glas sprayen en nabewerken met een glasdoek zoals de Mint Merkin van Dodo Juice of de Vetro Bianco van Monello. Ofwel eerst op een mf padje sprayen, reinigen en dan na wrijven.

Ik gebruik diezelfde spray altijd gewoon direct op het raam, dan afnemen met de ene kant van de Vetro Bianco en nog eens nawrijven met de andere kant, absoluut streeploos als je goed nawrijft :-)^

ik hem ook staan en ik spuit het altijd gewoon direct op een mf doek en dan poets ik men window ermee. daarna nalappen met een schone droge mf doek.