• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Super Degreaser D108 in gallon. Heldere vloeistof ipv rode...verschil?

Morpheus02007

Detailing guru
6 sep 2021
517
125
Welle, Oost-Vlaanderen, Belgium
Ik liep vandaag in de plaatselijke autoshop hier, en ik zag daar de welgekende Meguiars Super Degreaser D108. Maar ipv de rode bidon was dit een bidon met kleurloze vloeistof. Weet iemand of daar een verschil inzit? Ik kan er nergens wat over vinden op internet, want iedere Meguiars Super Degreaser is met rode vloeistof.
 
Dat is goed mogelijk...de winkelruimte is nu in een garage waar vroeger Skoda verkocht werd. Nu is de volledige toonzaal winkelruimte met groot magazijn aan. Dus er komt veel zon binnen door de vensters. Geeft wel weinig vertrouwen...veel producten worden aangeraden om in een koele donkere ruimte te worden bewaard, dus als de zon en UV al tijd gehad heeft om de rode kleurstof af te breken vraag ik me wel af hoe efficiënt het nog zal werken. Het etiket ziet er nochtans niet afgeschenen uit. Morgen zal ik er een foto van plaatsen.
 
Zoals beloofd...hier een foto van de Meguiars Super Degreaser D108 in heldere vloeistof ipv rood.


IMG_20211007_145948.jpg
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Is er geen verschil in kwaliteiten? Net zoals dat de mengmortel en tegellijm bij de bouwmarkt nét ff anders is dan bij de speciaalzaak? (Zo heb ik me ooit laten vertellen) Lijkt allemaal op elkaar, maar als je echt naar de productnummers /specificaties kijkt, zit er wel een verschil in (zou er moeten zijn)
 
Zeer tevreden van CarClean., maar dit is juist achter de deur. Is eigenlijk een groothandel voor garagisten...dus alles voor de auto en vrachtwagens. Misschien daarom dat het andere producten zijn. Ik ben wel zeer tevreden van CarClean als Belg...ik koop liever hier ipv die andere Belgische detailhandel die duurder is en nooit cadeautjes geeft.:D
 
Zou ik die mannen er over aanspreken? Is toch niet normaal? En het wordt nog vreemder, de Concentrated Glass Cleaner is in bordeaux rood ipv blauw. Je kan hem nog juist zien staan rechts in beeld.
Schijnt de zon erop of heeft de winkel veel ruiten? Dan is het verkleurt door de zon.