• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meld je aan voor de nieuwsflits!

Haha, maakt niet uit.
Je kan niet alles van iedereen onthouden. :)
We gaan het morgen avond wel zien.
Eerst werken :ja , moet natuurlijk ergens van bekostigd worden ;)

Tim;349079 zei:
Het antwoord is: nee. Orders moeten op de avond zelf geplaatst worden.

Erg jammer... Ik heb van tevoren besteld met 2 redenen. 1 er waren korting acties en 2 zodat het al klaar staat vrijdag en ik niet de hele boel op houd met een bestelling. Daarnaast kon ik het ook nergens vinden in de mail. Maargoed het is nu eenmaal zo ik ga iig niet al mijn orders annuleren met het risico dat de spullen straks niet meer op voorraad zijn.

voor de olieballuh avond-beetje vis roken(godver de godver wind in mn oven :( )
Zalm en zandhaai

IMG-20131226-WA0040_zpsy1wi817z.webp

FB_IMG_13880738105674319_zpsy1ymwqsb.webp

IMG-20131226-WA0083_zpsgi9hnuje.webp

IMG-20131226-WA0093_zpsptbvag3j.webp

FB_IMG_13880779170131285_zpsnvxewasa.webp

IMG_20131226_181847_zpso3arh4rw.webp

en nu met de speciale bestelling bezig :-"

hoevenvw;349085 zei:
Nou dat is dan lekker.
Denk ik slim te zijn door alvast een bestelling te plaatsen om deze op de oliebollenavond mee te nemen en af te rekenen , zodat jullie deze niet op de avond zelf klaar hoeven te maken.
Blijkt nu dat de aanbieding dan niet geldt.
Zo maar eens kijken of ik nog kan annuleren.

Als je producten hebt besteld, zonder andere actiecodes, dan is er niets aan de hand en hoeft je bestelling niet geannuleerd te worden.

Zodra je gebruik hebt gemaakt van één van onze andere acties en deze op wilt halen op de oliebollenavond, dan is onze actie van vanavond daarop niet geldig.

Naar ik aanneem kunnen de mensen die vanmiddag/vanavond komen, de verlanglijst gebruiken, als pseudo bestellijst?
Wat ik me weet te herinneren; is dat deze ter plekke bij CC makkelijk om te zetten is naar een bestelling en je op die manier niet bang hoeft te zijn, dat je wat vergeet.

Was gewoon een simpele vraag, krijg het gevoel of het vervelend gevonden wordt als er vragen worden gesteld hierover.
Met duidelijkheid in de nieuwsbrieven heb je dit soort problemen niet.

Indien het niet zo bedoeld is, op voorhand mijn excuus voor mijn reactie

Oh zo was het niet bedoeld hoor, don't worry.

Maar hoe duidelijk moeten we in de nieuwsbrief zijn? Dit staat onder de regenactie in de nieuwsbrief:

De korting is niet geldig icm lopende aanbiedingen, acties, voordeelbundels of andere codes. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Wat is er niet duidelijk aan?

Hierdoor:

Oliebollenavond | Maak kennis met ons team!

Kom een lekkere oliebol happen met een glaasje glühwein op vrijdag 27 december tussen 17.00u en 21.00u! Natuurlijk zorgen wij op deze avond voor een leuke actie:
Elke bezoeker krijgt een gratis Gyeon Q²M Bathe Shampoo t.w.v. €13,99 bij een aankoop van € 50,- of meer!
Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt. Schrijf je hier in!

Bij alle andere acties staat het eronder namelijk :)

Maar verder duidelijk. :-)^

Precies, het staat bij alle andere acties eronder, dus al die andere acties zijn niet geldig in combinatie met andere acties. De oliebollenactie is ook een actie en dus zijn ze daarmee niet te combineren.

Samengevat, bij LetItRain staat eronder dat het niet geldig is met andere acties. Dan is het denk ik duidelijk genoeg dat het dus niet geldig is met de oliebollenactie.

Of denk ik nu te simpel en denken jullie daar anders over? Soms heb ik het idee dat er graag op een manier geïnterpreteerd wordt zoals het het best uitkomt.

Ik had het ook verkeerd begrepen. Ik nam gewoon aan dat als je voor €50,- besteed je gratis shampoo kreeg ;),

Ik denk dat juist omdat het daar niet bij stond het onduidelijk was. Maar goed niks aan het handje of je nu links of rechts kiest. Je hebt altijd voordeel ;).

Joos;349171 zei:
Ik had het ook verkeerd begrepen. Ik nam gewoon aan dat als je voor €50,- besteed je gratis shampoo kreeg ;),

Ik denk dat juist omdat het daar niet bij stond het onduidelijk was. Maar goed niks aan het handje of je nu links of rechts kiest. Je hebt altijd voordeel ;).

Dat krijg je toch ook, koop voor € 50,- aan producten tijdens de oliebollenavond en ontvang een Gyeon Bathe gratis.

Dus daar is / was geen onduidelijkheid over, de onduidelijkheid was of de LetItRain code geldig was in combinatie met de oliebollenactie.

Ja sorry ik bedoel het anders, ik bedoel dat het niet uitmaakt hoe die €50,- besteed werd dus met of zonder korting. Maar nogmaals niks aan de hand of je nou links of rechts kiest altijd voordel :ja.

Iets voor volgende keer om het toch gewoon overal bij te zetten dan.

Maar ook van mijn kant is het alles behalve een aanval ;).