• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meld je aan voor de nieuwsflits!

Het staat bij de Oliebollenactie er niet bij, omdat het wel op normale aanbiedingen in onze shop geldt. Dus een product dat afgeprijsd is, mag je kopen op de oliebollenavond. Een DAP setje, mag je ook kopen op de oliebollenavond en dan krijg je ook die Gyeon Bathe erbij.

Dat is de reden dat het er daar niet onder stond. Het specificeren waar de actie dan niet geldig mee is, is dan een beetje omslachtig en bovendien waren we al duidelijk bij de andere acties.

Gewoon goed lezen is mijn tip. Ik kan het niet veel duidelijker maken dan dit.
 
Ook hier gebruik gemaakt van de nieuwsflitsactie. Bedankt mannen. Ik zie het pakketje graag tegemoet :)
 
Was er gisteren net na 5en ook bij. Ik was echter vergeten dat ik niet de enige ben die op nieuwjaarsdag vrij is :-b . Er zullen vele bestellers vrijdag met smart wachten op de postbode:)^
 
Ik ben dan wel geen Dibbuz, maar gewoon kopen die hap ;)

Het is serieus een hele goede wax! Zelfs in de winter heeft hij het bij mij vorig jaar zonder moeite 4 maanden volgehouden. Zegt genoeg lijkt me :-b
 
Ik heb vandaag gebruik gemaakt van de actie. Ik had met kerstmis een dap900 gekregen van mijn vrouw en ik heb gisteren een bon gekregen van 40€ voor bij carclean. Daarmee heb ik vandaag een pro900 gekocht en een mooi fiberpakket van monello gekregen.
Samen met mijn dap500 die ik al had wordt dit stapelen met de machines :)