• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meld je aan voor de nieuwsflits!

Kwam tegelijk binnen met de nieuwsflits van de Monello Non-ferro. Non-ferro voor 6 december en de Gyeon Q2Mohs voor 7 december.
 
Werkte goed de melding via mail Tim, vind het een leuk idee..kreeg hem gewoon netjes op de smartphone toen ik op de bank zat ;)

Heb er zelf dan geen gebruik van gemaakt maar als ik iets nodig heb is er vast wel een andere aktie of anders jammer dan nietwaar?!
Het is soms prio's stellen, ook niet zo bezig eigenlijk met detailen. (schaamschaam)
Ben erg positief over jullie Gyeon spullen geworden door alle artikelen, dus wie weet een keertje proberen gewoon!

Succes met alle verwerking en acties die gaan komen!
 
Tim;347960 zei:
Vergeet niet dat mensen de code meermaals geprobeerd hebben, soms 10 keer per seconde. ;)

Haha, dat zal waarschijnlijk een IP-adres uit Weert geweest zijn uit ongeloof dan ik niet de eerste zou zijn;)
 
Complimenten voor de aanbiedingen:)^ Sta zelf in Oostenrijk op de skipiste vanaf donderdag t/m maandag dus als ik al interesse zou hebben, laat ik deze aanbieding aan me voorbij gaan.
Dinsdagochtend een kleine 150 km afleggen richting B & Rodenrijs voor de rotary-clinic. Zometeen maar eens een lijstje maken met spulletjes die ik direct mee kan nemen.
 
:( "Deze code is niet geldig" , ben als een malloot aan het klikken op de Voeg Toe knop sinds 12:10... maar blijkbaar zit ik er toch naast. Jammer.
 
Hier ook als een razende zitten klikken en wel het geluk gehad :)
Niet heel ver van te voren begonnen, de wereldklok ernaast en vijf seconde van te voren begonnen. De Collinite verscheen echt precies om 12:12:00 :cool:

Complimenten dat de servers dit soort acties allemaal doorstaan!