• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menno iQ meldt zich aan...

Menno iQ

Detailing rookie
9 nov 2012
8
0
Hoi allemaal, mijn naam is Menno... en mijn auto is een Toyota iQ van het eerste bouwjaar.
Ik heb deze auto nieuw gekocht en heb hem in maart 2013 4 jaar.
Uiteraard moet hij er voor mij als nieuw blijven uitzien, vandaar dat ik blij ben dat er mensen zijn die net als ik een auto niet uitsluitend als vervoermiddel zien,
maar ook als een hobby.
De auto schoonmaken moet voor mij dan ook zorgvuldig gebeuren, dus geen wasstraat of emmer water erover voor mijn Bolide.
Hoop van jullie ideeen op te doen, en mogelijk kan ik anderen ook van advies voorzien.

Welkom!

Vorig jaar ergens ook een keer een IQ behandeld. Zijn leuke grappige auto's. Vooral het dashboard is zeer luxe in verhouding met andere kleine modellen.

Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde :-)^

Zou zeggen , lees het forum goed door.Staat een hoop inforamtie hier en vragen staat vrij!

Maar wil je alvast wel gaan waarschuwen voor dit alles!!!Dit is een zeer verslavende hobby! :jippie

Blackwave;304693 zei:
Welkom... Al een geldboom? heb je nodig. :-)

Ach je kunt het zo geldverslindend maken als je wilt... er is veel keus in merken en ook alternatieven daarvoor die vaak (bijna) net zo goed zijn.