• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De laatste loodjes?

Patrick, jij ook alvast een héél goed uiteinde gewenst.
WAANZINNIG BEDANKT voor al je bijdrages, zit op zowel het voortreffelijke detailingvlak als mede de verrukkelijke leesvoer wat je ons allen voorschotelt !
Ik wens je een fantastisch 2011.
Al krijgen we in 2011 "slechts" 1/10 van het afgelopen jaar, dan nog mogen we in ons handen klappen .... keep up the good work ! ! !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat betreft dit blauwe monster: jaiks, wat een oerlelijk blauw geval: die kleur, die lampen, die velgen jakkie bah ( smaken verschillen en ben van mening dat je niet elke auto even mooi kan vinden )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Die gekleurde oren-stokken: welk merk/type zijn dat ( de meg's heb ik gevonden )
 
@Marcus: die foam sticks komen elders vandaan, commercial links not allowed, dus even een PM je kant op gedaan ;)
 
Havanna,

Prachtig weer! echt een geweldige write-up!
mooie woordkeuze en fotokeuze :cool:

is er een rede dat je (bewust) geen Glaze gebruikt? wolfgang heeft toch een prachtige glaze in het assortiment?

en die foam on a stick komen bij AG-usa vandaan toch?
 
Een detail om jaloers om te worden :)^ Echt prachtig eindresultaat. En wat een oog voor detail, en perfectie :ja

Prachtige show-off 10/10! Met plezier naar gekeken en gelezen, heerlijk! :)^
 
Havanna,
Ook ik val waarschijnlijk in herhaling maar het zijn altijd zo'n mooie verhalen en show-offs, echt prachtig. En wat een collectie wagens 8-()) Maar dit is echt een TOPPER, enkel een Veyron zou hier nog tegenop kunnen.

Keep on going, kijk al uit naar de volgende show-off.

Profiteer nu maar al effe van een prettige jaarovergang :party: , de beste wensen alvast en veel poetsplezier
 
Toen ik de Bugatti voor de detaillering zag,dacht ik nog,nou daar is niet veel mis mee,glimt nog lekker.Maar de afterfoto zegt het allemaal,wat een glans!!8-())
Perfect werk hoor!En ik vind hem OOK wel mooi in blauw....:grinning:
 
Aangezien dit een Uni-lak lijkt en dus wat goeikoper is dan een parelmoertje kan ik me wel voorstellen dat er ruim 1000 micron op zit! Het is wel een hele mooie kleur:heart_eyes:

Even over de bandjes: Deze zijn 33.5 cm. breed:-" en 30% daarvan hoog, dat is dus 100.5mm!
Ik heb medelijden met de bandenboer die de stugge bandjes monteren moet.
Bedenk maar dat menig auto niet bredere bandjes dan een cm of 20 heeft:D



Wederom een hele mooie show-off:heart_eyes: van weer een hele mooie wagen!!!


Ik spreek niet alleen voor mezelf gok ik zo als ik zeg dat ik niet kan wachten op de laatste 6/7 wagens die voor 2011 op het programma staan:ja


Alvast een mooi uiteinde van 2010 gewenst, en op een goed 2011:)^


Gr.
Patrick
 
Wat moet je blijven zeggen op de show-off's van Havanna??? De superlatieven geraken zo stilaan op...ik hou het deze keer bij een simpel: "Kwijl... " :grinning:
 
Beste Patrick,

Zo op de valreep van het oude jaar kan ik alleen maar zeggen; chapeau !

De wijze waarop jij dit forum het afgelopen jaar inhoud en gestalte hebt gegeven getuige van diep respect :cool:
Stiekem :D zal ik in 2011 regelmatig het forum bezoeken op zoek naar jouw show offs.

Off topic:
Ik wens autobeminnend Nederland een goed en bovenal gezond 2011 toe en spreek de hoop uit dat wij autodetailers (beginneling of proffessional) het komende jaar onze creativiteit weer mogen ontplooien.

KIJK UIT met het vuurwerk en stal je bolide veilig ! ]-0


PS
Die oranje Porsche in de showroom is aan mijn aandacht ontsnapt, heb je een linkje Havanna waar de betreffende detailing is terug te vinden?
 
Hey Patrick,

Geweldige Show Off!! Altijd genieten van je praatjes en je plaatjes!!

Als het je wat te veel wordt om dit te blijven doen maak dan het praatje kleiner en misschien een plaatje minder maar stop er niet mee...

Zoveel forummers zitten van deze buitengewone verslagen en natuurlijk bijzondere auto's te genieten.

Mijn inziens zijn je Show Offs de "krenten in de CC-forum-pap"

Keep on the good work....
 
:ja Mooie write up! Altijd een plezier om die exotics weer zo te zien stralen...

Keep up the good work and keep showing them off :cool:
 
Puur genieten! En dan bedoel ik niet alleen de auto, maar ook jouwn bevlogenheid en passie! Trouwens, terugkerend op je pm; ik ga eens even informeren om een leuk vliegtuigje te detailen. Dan wordt het een hele originele showoff.
 
Dit is toch prachtig!!! Heerlijk om naar te kijken.
Kwam ook al het 1 en ander tegen op autogespot.com. Staan ook erg mooie foto's.
 

Vergelijkbare onderwerpen