• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menzerna (Verschil tss FF en SF(nano)

Thegame1512 zei:
Welke monello's komen er nou precies dan?

De IP is op een of andere manier een stuk sneller gegaan dan de FF,dus die moet ik binnenkort bestellen als het zo doorgaat...

We krijgen een compound, een polish en een finishing polish. Waarbij de polish gelijkwaardig is aan de IP.

Tim zei:
203S is primair bedoeld als sneller eenstapssysteem, en finisht mooi, maar net niet mooi genoeg in sommige gevallen. Qua cutting is hij min of meer gelijk aan de Intensive Polish.

De reden dat er een litertje in de schuur staat; perfect voor de '90%' kwaliteit klusjes tussendoor.

Eu ... ofwel doet mijn pc raar, maar de Ip was niet meer in voorraad. Maar nu staat hij niet meer in het assortiment.
Hebt ik iets over het hoofd gezien of weet iemand iets meer. ???

Zorro zei:
Eu ... ofwel doet mijn pc raar, maar de Ip was niet meer in voorraad. Maar nu staat hij niet meer in het assortiment.
Hebt ik iets over het hoofd gezien of weet iemand iets meer. ???
Helaas is de IP er niet meer en komt niet meer ook.
We hebben Monello Mezzo als vervanging ;-)

Screencleaner zei:
Tijdje terug de 203s gebruikt. Ik stond er versteld van. :cool Finished bijzonder mooi en de swirls verdwenen als sneeuw voor de zon.

De 203S heeft op papier dezelfde cuttingfactor als de PO85RD 3.02 (Intensive Polish), maar in de praktijk blijkt die cutting net even minder te zijn. De glans is weer wat beter. Dus als ik ze naast elkaar zou zetten:

PO85RD 3.02 Cut 3.5/5 - Gloss 3/5
203S Cut 3/5 - Gloss 3.5/5

We hadden een paar doosjes vergist tussen de 85 RD en de 85 RD 3:02 dus de IP is er weer :-)